شناسهٔ خبر: 26833535 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

شاگردان کی روش به مصاف ژاپن و کره می روند

فدراسیون فوتبال کشورمان در صدد است تا برای تیم ملی، دیدار‌های دوستانه‌ای با تیم‌های قدرتمند فوتبال آسیا فراهم کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 تیم ملی فوتبال ایران پس از درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و کسب ۴ امتیاز از گروه مرگ این مسابقات ( مراکش - اسپانیا و پرتغال ) به کشورمان بازگشت و حالا امیدوارست بتواند در جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ امارات قهرمانی را بدست آورد.

کی روش، مربی پرتغالی فوتبال ایران بدون عقد قرارداد همکاری با فدراسیون فوتبال، کشورمان را ترک کرد اما ۲ خواسته مهم برای تمدید قرارداد داشت که بحث معافیت بازیکنان سرباز ( سعید عزت‌اللهی، سردار آزمون، سید مجید حسینی، علیرضا جهانبخش، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و علی قلی‌زاده ) و برگزاری مناسب بازی های تدارکاتی و اردوهای مناسب بود.

حالا مهدی تاج و مسئولان امور بین الملل فدراسیون فوتبال درحال تلاش هستند تا با برگزاری مسابقات دوستانه، تیم ملی را آماده جام ملتهای آسیا کنند و ژاپن، کره جنوبی و استرالیا گزینه های سئول نشین ها برای  برگزاری بازی های تدارکاتی هستند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی تاکید کرده که برای جام ملت‌های آسیا تیم ملی نیاز به بازی با تیم‌های خوب آسیا نظیر ژاپن، کره‌جنوبی، استرالیا و ... دارد و همچنین مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در این باره بیان کرد: قرار است با ژاپن و کره جنوبی بازی دوستانه برگزار کنیم و این بازی‌ها برای آماده سازی تیم ملی نیاز است.

البته با توجه به در پیش بودن جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ ، حضور در لیگ قهرمانان آسیا و ... باید دید دیدارهای دوستانه تیم ملی در چه زمانی برگزار خواهند شد.

نظر شما