شناسهٔ خبر: 26833236 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پایان تمرینات ۲ هفته‌ای سپیدرود در رشت/ سرخ‌پوشان در تهران اردو می‌زنند

R7877/P1486/S6,71/CT11

مدیر تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به پایان تمرینات دو هفته‌ای سپیدرود در این شهر گفت: سرخ‌پوشان در اردوی تهران شرکت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، قاسم عزیزی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم فوتبال سپیدرود رشت تمرینات دو هفته‌ای خود در رشت را زیر نظر علی نظرمحمدی سرمربی تیم و مازیار ربیعی‌فر مربی و سایر اعضای کادر فنی برگزار کردند.

مدیر تیم فوتبال سپیدرود رشت تصریح کرد: با اعلام برنامه کادر فنی، اردوی سپیدرود قبل از برگزاری دیدار با سایپای تهران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران در پایتخت از روز یکشنبه برگزار می‌شود.

عزیزی اظهار داشت: تیم پس از تمرینات دیروز و با توجه به برنامه اعلامی باشگاه، تمرینی برای روز شنبه نداشته و تمرینات تیم از روز یکشنبه در اردوی تهران از سر گرفته می شود.

مدیر تیم فوتبال سپیدرود رشت خاطرنشان کرد؛ 16 بازیکن با باشگاه برای فصل جاری قرارداد دارند و پنج تا شش بازیکن نیز با موافقت کادر فنی به تیم افزوده می‌شوند که با تیم تمرین داشته‌اند.

وی با بیان اینکه براساس دستور موقت شعبه ششم دادگستری رشت، تن‌زاده به‌عنوان مالک باشگاه، با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد گفت: شکایت باشگاه از برهم‌زنندگان آرامش فوتبال گیلان توسط کمیته حقوقی در حال پیگیری بوده و ما کار خودمان را بر اساس قانون انجام می‌دهیم.

عزیزی با تاکید بر اینکه با حضور تن‌زاده مالک باشگاه از بازیکنان با اهدای سکه بهار آزادی تجلیل شد خاطرنشان کرد: قرارداد بازیکنان تیم به‌زودی ثبت می‌شود و قانون در این زمینه شفاف است.

مدیر تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار داشت: با درایت مالک و کادر مدیریتی، تعهدات مالی باشگاه در موعد مقرر پرداخت شد و بودجه باشگاه برای لیگ برتر امسال مشخص است.

وی هواداران را مالک اصلی باشگاه ریشه‌دار سپیدورد رشت دانست و گفت: در فرصت مناسب شفاف‌سازی لازم در خصوص حواشی به‌وجود آمده توسط افراد خاص، انجام می‌شود زیرا معتقدیم هواداران رشتی صاحبان اصلی تیم سپیدرود هستند.

انتهای پیام/م

نظر شما