شناسهٔ خبر: 26833039 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اتهام بزرگ به سرمربى تيم فوتبال استقلال

طبق ادعاى يك مدير برنامه ايرانى اين روزها اتهاماتى به سرمربى تيم فوتبال استقلال وارده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تيم فوتبال استقلال تا قبل از انتخاب فتحى به عنوان سرپرست جديد در راس باشگاه با مديران ديگرى كار نقل و انتقالات اين باشگاه را پيش مى برد.

اما تا قبل از استعفا و اتفاقات جديد در باشگاه استقلال، مدير برنامه ايرانى تيام افشاگرى هايى را عليه برخى از اعضای كادر فنى و مديريتى استقلال در صفحه اجتماعى خود انجام داده است.

انتشار برخى ويديو ها و پيام صوتى باعث شد تا سرمربى و برخى از مديران استقلال زير ذره بين اتهام قرار گيرند.

البته اين نوع اتهامات گويا به جايى رسيده كه افراد مد نظر در پيام هايى از اين مدير برنامه خواسته اند كه ديگر اسرار آنها را بر ملا نكند چرا كه موقعيتشان در استقلال تحت تاثير قرار مى گيرد.

با اين وجود شنيده مى شود اين مدير برنامه از نقش سرمربى استقلال در قرارداد برخى از بازيكنان صحبت هايى را به ميان آورده كه اگر اين موضوع به اثبات برسد شرايط حضور اين مربى را در استقلال سخت مى كند.

مربى كه در رقم قرارداد نقش بسزايی دارد و حتى به نظر مى رسد در این میان مبالغى هم جا به جا شده است.

در صورتیکه اظهارات این مدير برنامه درباره سرمربى استقلال و مديران قبلى به اثبات برسد موقعيت بدى در انتظار اين نفرات است.

بیشتر بخوانید:

اخبار باشگاه استقلال / حضور فتحی در اردوی آبی پوشان پایتخت 

شفر مامور مذاكره با تيام و جپاروف

البته با بررسى های صورت گرفته اين مدير برنامه به اندازه كافى سند و مدرك دارد كه نشان مى دهد حرف هايش درست است اما تا این لحظه هنوز هیچ مسئله ای در این باره به اثبات نرسیده است.

انتهای پیام/

اتهام یک مدیر برنامه به سرمربی تیم فوتبال استقلال

نظر شما