شناسهٔ خبر: 26833025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازدید استاندار و نماینده مردم کوثر از رانش جاده گیوی-خلخال

استاندار اردبیل و خالقی نماینده مردم کوثر و خلخال از محل رانش جاده گیوی به خلخال بازدید و بر احداث راه جدید جایگزین با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان تأکید کردند.

صاحب‌خبر -

بازدید استاندار و نماینده مردم کوثر از رانش جاده گیوی-خلخال به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل، استاندار اردبیل گفت: با توجه به تهیه گزارش های مربوطه در خصوص رانش جاده و ارسال به وزارت کشور و طبق مذاکرات صورت گرفته در این وزارتخانه به جهت تأمین بودجه مربوطه با توجه به طرح آماده شده و به سازمان مدیریت کشور فرستاده شد.

استاندار اردبیل ابراز امیدواری کرد: با پیگیری های انجام شده، بودجه مربوطه در اسرع وقت تصویب شده و راهی بسیار امن برای کوثر داشته باشیم.

خالقی نماینده مردم کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز با در نظر گرفتن کاهش ارتباط بین دو شهر گیوی و خلخال و همچنین دو روستای نی و هواشانق با توجه به رانش جاده گفت: باید در سریعترین زمان ممکن راه جایگزین برای تردد مسافرین و گردشگران احداث و ایجاد شود.

جاده ارتباطی گیوی به خلخال از سمت آبگرم گیوی غروب روز 31 اُم خرداد ماه بدلیل رانش در فاصله یک کیلومتری بعد از سه راهی و ورودی مجتمع آبگرم گیوی قطع شده و تردد برای ماشین های سبک از داخل مجتمع آبگرم و محدوده سد گیوی بصورت موقت برقرار شده که تاکنون هیچ گونه عملیات راهسازی در جهت بازگشایی آن مسیر صورت نگرفته است.

نظر شما