شناسهٔ خبر: 26832968 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مورینیو: والنسیا، کاپیتان اول منچستریونایتد است؛ آنتونیو، اسمالینگ، بایی و شاو مدافعان اصلی ما هستند

میلاد وفادار

مورینیو خود را آماده اتکا به داشته های فعلی اش کرده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- ژوزه مورینیو در مصاحبه امروز خود از آنتونیو والنسیا به عنوان کاپیتان اول منچستریونایتد در فصل 19-2018 یاد کرد.

به گزارش MEN، والنسیای 32 ساله، فصل گذشته 39 بار بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ را به بازو بست و با خداحافظی مایکل کریک، رهبر اصلی تیمش درون زمین به شمار می رود.

کاپیتان فصل گذشته والنسیا بود و به نظرم باز هم کاپیتان تیم خواهد بود. در مورد مواقعی که او بازی نمی کند، باید تصمیم گیری کنیم. بستگی به این دارد که چه بازیکنانی در زمین باشند؛ آیا اسمالینگ، اشلی یانگ، هررا یا ماتا در زمین هستند؟ اگر آن ها در زمین باشند، جزو گزینه ها به شمار می روند. ماتیچ از تمامی توانایی های لازم برای کاپیتانی در منچستریونایتد برخوردار است اما از زمان ورود او به تیم فقط یک سال می گذرد. اما کاپیتانی هرگز چندان ارزشی برایم ندارد و من بیشتر پیگیر مسائل درون رختکن و رهبران تیم هستم. بازوبند هم معنی و ارزش خودش را دارد.

آقای خاص همچنین در مورد استخوان بندی تیمش در فصل جدید توضیحاتی داد و گفت که اعضای خط دفاع تیمش در بازی با کلاب آمریکا، احتمالا در بازی 10 آگوست مقابل لسترسیتی در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.

ترکیبی که بازی کرد، محتمل ترین ترکیب است چون هدف آماده سازی آن ها به بهترین نحو برای شروع فصل است و از طرفی (در حال حاضر) بازیکنان زیادی جز بازیکنان فعلی نداریم. احتمالا والنسیا، اسمالینگ، بایی و شاو بازیکنانی هستند که فصل را با ان ها شروع خواهیم کرد. امشب آندریاس پریرا، هررا و مک تومینای بازی کردند و ماتیچ و فرد هم هفته آینده به ما ملحق می شوند و از این رو در آن ناحیه راهکارهای بیشتری داریم. ماتا، میچل و مارسیال هم هستند. سانچز هم در راه است ولی ما از راهکارهای زیادی برای شروع فصل برخوردار نیستیم.

نظر شما