شناسهٔ خبر: 26832953 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

امام جمعه گرگان به مسوولان شرکت برق تذکر داد

به گزارش ایرنا آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته گرگان اظهار داشت: شرکت برق باید علاوه بر اطلاع رسانی؛ خاموشی را با برنامه ریزی و

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته گرگان اظهار داشت: شرکت برق باید علاوه بر اطلاع رسانی؛ خاموشی را با برنامه ریزی و هماهنگی قبلی با دستگاه های خدمت رسان مدیریت کند تا از ایجاد ترافیک در چهارراه ها و نارضایتی عمومی به سبب خسارات وارده بویژه به تولید کنندگان جلوگیری شود.
به گزارش ایرنا طی روزهای اخیر قطع چند ساعته برق در استان گلستان بدون اطلاع رسانی قبلی باعث بروز مشکلات و خساراتی همچون تلف شدن طیور در مرغداریها، بی نظمی ترافیکی ناشی از خاموش بودن چراغ قرمز چهارراهها، تعطیلی بازار و عرضه نشدن ارزاق عمومی همچون نان و مواردی از این دست شد.
امام جمعه گرگان به استمرار خشکسالی و وضعیت آب در گلستان نیز اشاره کرد و افزود: برای تامین آب آشامیدنی بویژه در روستاهای مناطق شمالی باید به سمت شیرین کردن آب های شور برویم که برنامه ریزی مدیران دستگاه های مرتبط در این زمینه برای سرمایه گذاری ضروریست.
عضو مجلس خبرگان رهبری بر مشارکت بیش از گذشته مردم در صرفه جویی آب و برق تاکید کرد.
نورمفیدی در بخش دیگری از سخنانش با تحسین تیم ملی فوتبال آرژانتین برای مسابقه ندادن با رژیم غاصب اسرائیل، گفت: این در حالیست که کشورهای عربی و مسلمان پشت پرده یا در ظاهر به دنبال سازش و به رسمیت شناختن صهیونیستهای جنایتکار هستند.
خطیب جمعه گرگان فعالیت برخی شبکه های مجازی در تحریک و تشویق مردم به اعتصاب در کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید در این زمینه هوشیار باشیم تا اجازه سوء استفاده به دشمن ندهیم.
نورمفیدی اضافه کرد: مردم ایران 40 سال برای مقابله با دشمن سختی ها را به جان خریده و سربلندی انقلاب را رقم زدند و در این مقطع زمانی هم مانند گذشته از رهنمودهای رهبری تبعیت و توطئه ها را خنثی خواهند کرد.
6204/2729
انتهای پیام

نظر شما