شناسهٔ خبر: 26832582 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مشکلات اقتصادی کشور با تدبیر دولت و همراهی مردم قابل رفع است

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین 'محمدباقر روحانی فر' روز جمعه در نشست روشنگری درجمع کارکنان وظیفه و پایور هنگ مرزی اترک گلستان، افزود: بخش قابل

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین 'محمدباقر روحانی فر' روز جمعه در نشست روشنگری درجمع کارکنان وظیفه و پایور هنگ مرزی اترک گلستان، افزود: بخش قابل توجهی از مشکلات اقتصادی مربوط به افزایش نقدینگی در کشور است.
وی، حجم نقدیندگی در کشور را 15500 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: این مقدار نقدینگی خود به خود در هر جامعه ای ایجاد تورم می کند که باید برای آن تدبیری مناسب اندیشده شود.
حجت الاسلام روحانی فر اضافه کرد: درهیچ کجای دنیا، مردم دلار یا سکه طلا نمی خرند و در خانه نگهداری نمی کنند اما به دلیل وجود نقدیندگی در دست مردم، این اقدامات از سوی آنان انجام می شود.
وی تصریح کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور نیز ناشی از خروج آمریکا از توافق هسته ای یا برجام و تحریم های این کشور علیه انقلاب اسلامی است که راه مقابله با آن نیز توجه بیشتر به ظرفیت های داخلی می باشد.
رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در تشریح فلسفه مخالفت آمریکا با نظام جمهوری اسلامی، گفت: مقابله با توطئه های این کشور استعمارگر در منطقه و خنثی سازی آن توسط جمهوری اسلامی علت اصلی این مخالف ها است.
وی با منتفی دانستن جنگ سخت دشمنان علیه جمهوری اسلامی، افزود: امروز نیروهای مسلح ما از گذشته قوی تر هستند و با قدرت و توانمندی بالایی که دارند، برای مقابله با هر گونه تهدید یا حمله احتمالی دشمنان آماده می باشند.
به گزارش ایرنا، دراین نشست که در مسجد ستاد هنگ مرزی اترک گنبدکاووس برگزار شد، فرمانده و رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان گلستان نیز حضور داشتند.
هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.
/3039/1860
انتهای پیام

نظر شما