شناسهٔ خبر: 26832098 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

وقتی حملات هوایی ارتش یمن آل سعود را غافلگیر می کند + فیلم

در بمباران نشست کاخ ریاست جمهوری در شهر مارب در مرکز یمن ، توسط نیروی هوایی یمن ، 5 تن از سرکردگان مزدوران سعودی و در عملیات تک تیراندازان ارتش و کمیته ها در جبهه صرواح در مارب نیز 5 مزدور به هلاکت رسیدند.

صاحب‌خبر -

العالم  - یمن

ارتش یمن در جبهه ساحل غربی نیز به پایگاه های مزدوران در جنوب التحیتا حمله کردند نیروهای یمنی هم چنین بر عسیر در جنوب عربستان بر شماری از بلندی ها تسلط یافتند.

این دستاورد ویژه جنگنده های هدایت شونده یمن که سرکردگان مزدوران سعودی را در نشست اشان در کاخ فرماندهی در شهر مارب هدف قرار داده بود  به کشته و زخمی شدن همه افراد حاضر در این نشست منجر شد.

برخی منابع یمنی نیز تاکید کردند جنگنده های هدایت شونده با دقت بالایی ،  به هدف خود شلیک کردند که موجب دستپاچگی شدید نیروهای متجاوز شد.

این منابع احتمال دادند سرلشکر علی محسن الاحمر معاون رئیس جمهوری مستعفی یمن دربمباران هوایی در کاخ حضور داشته است.

همزمان با عملیات هوایی نیروهای یمنی، نیروهای مشترک نیز در عملیات ویژه ای  بر پایگاه های مزدوران در جنوب التحیتا در ساحل غربی حمله کرده و شماری مزدوران را کشته و خودروهای آنان را منهدم کردند.

ارتش و کمیته های مردمی در عربستان نزدیک گذرگاه علب در عسیر به تجمع مزدوران حمله گسترده ای کردند که به پاکسازی شماری از تپه ها و کشته شدن شمار زیادی از مزدوران منجرشد.

نیروهای یمنی  در نجران نیز از نفوذ مزدوران به منطقه رشاحه  جلوگیری کرده و خسارت های جانی و مالی زیادی به آنان وارد کردند . یگان موشکی یمن نیز فرودگاه جیزان با یک موشک بالستیکی بدر 1 هدف قرار داد.

نظر شما