شناسهٔ خبر: 26831232 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سه کد اورژانس به محل انفجار خمین اعزام شدند

خمین - ایرنا - مسئول روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: سه کد اورژانس به همراه نیروهای امداد و نجات و آتش نشانی اراک به محل حادثه انفجار در شهر صنعتی خمین اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

هادی محمدی ظهر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: آتش سوزی در واحد تصفیه روغن در شهرک صنعتی خمین تاکنون یک مصدوم داشته است.
وی افزود: این مصدوم دچار سوختگی 90 درصدی شده که توسط نیروهای اورژانس مصدوم را به بیمارستان منتقل و در حال اعزام به اراک است .
محمدی افزود: گزارش ها حاکی از آن است که 2 کارگر دیگر در این کارخانه دچار مصدومیت شدند که امداد رسانی به آنها به علت محاصره شدن در شعله های اتش با تنگنا مواجه است.
وی ادامه داد: سه کد اورژانس از شهر و شهابیه به همراه اتوبوس آمبولانس اعزامی از اراک و تیم های هلال احمر در صحنه آتش سوزی حضور دارند.
حادثه آتش سوزی در ساعت 13 و 30 دقیقه روز جاری در واحد تصفیه روغن واقع در شهر صنعتی خمین به وقوع پیوسته است.
سه خودروی آتش نشانی از خمین، 2 خودروی آتش نشانی از اراک، یک خودرو از محلات، یک خودروی اتش نشانی از شهر قورچی باشی توابع خمین و 2 خودرو آتش نشانی از شهرک صنعتی مشغول مهار این آتش سوزی هستند.
این کارخانه بر اثر انفجار دو مخزن نفت دچار حریق شده که شدت آتش سوزی به حدی است که دود و آتش به وضوح از اطراف شهر قابل رویت است.
تاکنون این آتش سوزی مهار نشده و علت آتش سوزی و خسارت های ناشی از آن نیز اعلام نشده است.
شهرک صنعتی خمین در هشت کیلومتری خمین در محور خمین به اراک قرار دارد.
7277/3075

نظر شما