شناسهٔ خبر: 26830647 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

درآمد 9 میلیون یورویی بارسلونا از تور پیش فصل آمریکا در تابستان 2018

مهدی آزادی

درآمد قابل توجه بارسا از پیش فصلی که تقریبا هیچ یک از بزرگان تیم در آن حضور نخواهند داشت.

صاحب‌خبر -

طرفداری - بارسلونا از حضور در تور پیش فصل آمریکا در تابستان 2018، حداقل 9 میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

به گزارش mundodeportivo، واقعیت این است که در اوایل سال 2018 که باشگاه در حال برنامه ریزی برای تور پیش فصل بود، بارتومئو با قاطعیت حضور در ایالات متحده آمریکا را رد می‌کرد و مایل بود تیم برای برگزاری بازی‌های دوستانه به اقصی نقاط اروپا سفر کند. حتی گزینه ژاپن نیز به خاطر راکوتن روی میز بود و درآمد خوبی هم برای باشگاه به دنبال داشت اما بار دیگر آمریکا انتخاب شد.

دلیل هم واضح است. این تورها بیشتر برای کسب درآمد است و پیشنهاد سران برگزار کننده گینس کاپ بارسا را متقاعد کرد. بارسا که می‌دانست بخش اعظمی از بازیکنان اصلی‌اش را به دلیل حضور در جام جهانی در این تور در اختیار نخواهد داشت، پیشنهاد 9 میلیون یورویی گینس کاپ را پذیرفت. رقمی قابل توجه برای حضور در سه بازی دوستانه با بازیکنان مازاد و تیم دوم.

بارسا تابستان سال گذشته 14 میلیون یورو از حضور در تور پیش فصل آمریکا به جیب زد که البته شرایط به کلی با امسال فرق داشت. بارسا آن زمان هر سه فوق ستاره خط حمله‌اش را در اختیار داشت و بازی‌های بزرگی چون ال کلاسیکو و بازی با منچستریونایتد را برگزار کرد. از ال کلاسیکو به تنهایی 6 میلیون یورو درآمد خالص به حساب باشگاه واریز شد.

ناگفته نماند که به ازای حضور هر کدام از ستاره‌های تیم در این تور، بارسا دریافتی بیشتری خواهد داشت. گرچه باشگاه هیچ فشاری روی هیچ یک از ستارگانش برای بازگشت زودتر از موعد از تعطیلاتشان وارد نمی‌کند. گفتنی است بارسا روز سه شنبه راهی آمریکا می‌شود و در این کشور با تیم‌های تاتنهام، رم و میلان مصاف خواهد داد. {تاریخ بازی‌ها}

نظر شما