شناسهٔ خبر: 26830266 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کلوپ: تقریبا مطمئنم دیگر در بازار نقل و انتقالات فعالیت نخواهیم داشت

امیرعلی پژمان

به نظر می رسد یورگن کلوپ تیمش برای فصل آینده را بسته و دیگر بازیکن جدیدی به خدمت نخواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

طرفداری- یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس به خدمت گیری آلیسون بکر، چهارمین خرید تابستانی اش اظهار داشت کار لیورپول در پنجره نقل و انتقالات از لحاظ خرید بازیکن، به اتمام رسیده است.

به گزارش لیورپول اکو، کلوپ در خصوص این که آیا لیورپول به فعالیت در بازار نقل و انتقالات ادامه خواهد داد یا خیر، گفت:

همه ابزار لازم برای فصل آینده را در اختیار دارم و بعید می دانم دیگر در پنجره نقل و انتقالات فعالیت کنیم. در این خصوص تقریبا مطمئنم. در فصل گذشته عملکرد چندان بدی نداشتیم اما باید پیشرفت می کردیم و سعی کردیم در بازار نقل و انتقالات در این راستا تلاش کنیم.

یکی دو بازیکن را از دست دادیم و چند بازیکن به خدمت گرفتیم. از خریدهای مان بسیار خوشحالم. حالا باید از چند هفته پایانی پیش فصل استفاده کنیم تا در عالی ترین سطح ممکن قرار داشته باشیم.

در بازار نقل و انتقالات، ما به عملکرد خودمان فکر می کنیم اما می دانیم که احتمالا اطراف ما (از سوی باشگاه های دیگر)، اتفاقات بسیاری رخ خواهد داد. همه تیم ها به دنبال قدرتمندتر شدن و جذب اهداف شان خواهند بود.

باشگاه فرصت خوبی را در اختیارمان گذاشت و اکنون باید از آن استفاده کنیم. ما بهتر از سایر تیم ها نیستیم اما باید آن ها را به چالش بکشیم و بهترین فوتبال ممکن را بازی کنیم تا ببینیم به کجا می رسیم. هیچ گاه به دنبال بهانه جویی نبوده ایم و امسال نیز این کار را نخواهیم کرد. ثابت کرده ایم که باشگاه جاه طلبی هستیم.

نظر شما