شناسهٔ خبر: 26829901 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ارومیه گزینه میزبانی مسابقات بوکس آسیاست

ارومیه- ایرنا- دبیر فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران گفت: در حال رایزنی با کنفدراسیون آسیا جهت کسب امتیاز میزبانی و برگزاری آن در ارومیه هستیم.

صاحب‌خبر -

علیرضا کلانتری روز جمعه در حاشیه مسابقات بوکس دانشجویان کشور در ارومیه و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مکاتبه های لازم با کنفدراسیون بوکس آسیا انجام شده و در صورت کسب نظر مساعد آنان، این رویداد مهم آسیایی طی سال آینده در شهر ارومیه برگزار می شود.
وی ادامه داد: میزبانی مسابقات آسیایی فرصت مناسبی برای بوکسورهای جوان و آینده دار آذربایجان غربی است تا توانمندی های خود را در سطح آسیا به نمایش بگذارند.
وی اضافه کرد: هیات بوکس آذربایجان غربی یکی از هیات های فعال کشور است و ظرفیت مناسبی از نظر استعدادهای این رشته ورزشی در سطوح ملی دارد.
دبیر فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه رضایت عمومی از میزبانی ارومیه در مسابقات بوکس دانشجویان کشور وجود دارد، بیان کرد: بر اساس تفاهم قبلی فدراسیون های ورزش های دانشگاهی و بوکس، نفرات برتر این مسابقات از سوی دانشگاه پیام نور کشور به رقابت های دانشجویان جهان در روسیه اعزام می شوند.
کلانتری گفت: امسال این مسابقات در تقویم فدراسیون بوکس قرار نداشت ولی از سال آینده با قرار گرفتن در تقویم هر 2 فدراسیون بوکس و ورزش های دانشجویی، برنامه ریزی جامع و دقیق تری برای آن انجام می شود.
به گزارش ایرنا نخستین دوره مسابقات بوکس دانشجویان کشور و انتخابی تیم ملی با حضور 92 ورزشکار از 28 استان سراسر کشور در 25 تیر ماه جاری آغاز شد و امروز با برگزاری دیدارهای فینال اوزان دهگانه پایان می یابد.
7156/3072

نظر شما