شناسهٔ خبر: 26829661 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه ارومیه:

مقام معظم رهبری پشتیبان اصلی دولتمردان است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مقام معظم رهبری با اقتدار پشتیبان دولت مردان و مسوولان است و از آنها حمایت می کند که مدیران کشور نیز باید از این فرصت برای خدمت رسانی بیشتر و کمک به حل مشکلات استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: پشتیبانی مقام معظم رهبری مهمترین عامل دلگرمی، شجاعت و اقتدار مسوولان در راه اعتلای کشور است.
وی بیان کرد: مدیران کشوری و استانی با تدبیر و برنامه مشکلات را شناسایی و در راستای حل آنها از ظرفیت های مردمی و کشوری استفاده و با مفسدان برخورد جدی کنند که این امر کلید حل مشکلات است.
وی اضافه کرد: باید با اتکا به بخش خصوصی و توجه به ظرفیت های داخلی و امکانات موجود مسیر پیشرفت را طی کرد و با کسانی که دنبال قاچاق و پولشویی و فساد هستند، برخورد جدی شود.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه باید مفسدان به مردم معرفی شوند و در این امر شفافیت امور از ملزومات است، افزود: در برخورد با مفسدان هدف احقاق حق مردم باشد و در این مسیر توجه به ارتباطات و دوستی ها و فامیلی ها اهمیتی ندارد و مسوولان نیز به این امر توجه ویژه داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان ادامه داد: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی تطابق مصوبات نظام با احکام دین است که در این راستا، شورای نگهبان زحمات زیادی را متقبل می شود.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
8135/2093

نظر شما