شناسهٔ خبر: 26829646 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از تمدید مهلت ثبت نام و حضور در جشنواره کتابخوانی رضوی تا دهم مرداد خبر داد.

صاحب‌خبر -

تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،نورعلی غلامحسین نیا سماکوش با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام و حضور در جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: پیش از این مهلت ثبت نام در جشنواره کتابخوانی رضوی سی و یکم تیر تعیین شده بود.

وی افزود: دبیرخانه جشنواره کتاب‌خوانی رضوی از میان آثار منتشر شده در سه سال اخیر، هفت عنوان کتاب با موضوع سیره امام رضا (ع) را به ‌عنوان منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال و همچنین بخش خانوادگی معرفی کرده است.

در بخش جوانان و بزرگسالان که برای رده سنی 17 سال به بالا است کتاب‌های "مهر ولایت در آسمان ایران" نوشته آیت‌الله علی کریمی جهرمی، کتاب "ماه هشتم" نوشته مهدی غلام علی و کتاب "به سپیدی یک رؤیا" نوشته فاطمه سلیمان یازندریانی معرفی‌ شده است.

کتاب "مهمان خراسان" نوشته سعید بیابانکی و "مژده گل" نوشته محمود پوروهاب کتاب‌های معرفی ‌شده برای بخش کودکان در رده سنی 4 تا 11 سال برگزارمی‌شود. است.

بخش نوجوانان در رده سنی 11 تا 17 سال با کتاب "کاش تو را می‌دیدم" و "مسافر هشتم" نوشته مژگان شیخی برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند پاسخنامه‌های خود را تا دهم مرداد به یکی از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور تحویل دهند.

در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیش از 30 هزار نفر در استان سمنان شرکت کردند و این استان در بخش آنلاین استان برتر و در بخش مکتوب در ردیف چهار استان برتر قرار گرفت.

انتهای پیام / گ

جزئیات تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی 

نظر شما