شناسهٔ خبر: 26829616 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

زرینچه:برنامه سوپرجام ازقبل اعلام شدواشتباه مدیران استقلال بود

صاحب‌خبر -

جواد زرینچه کاپیتان بااخلاق و اسبق آبی ها در پاسخ به این سوال که به نظرتان استقلال باید سوپرجام شرکت می‌کرد؟ طرف سازمان لیگ را گرفت و حق را به استقلال نداد.

به گزارش تابناک ورزشی، زرینچه در این باره گفت: سازمان لیگ برنامه را از قبل داده بود و استقلال می‌توانست با بازیکنان جوان و باتجربه به میدان برود. مگر قرار بود استقلال ببازد؟ سوپرجام شیرینی خاص خودش را داشت، چرا که حریف روبه‌رو پرسپولیس بود. اگر استقلال به میدان می‌رفت، می‌توانست با شکست پرسپولیس با روحیه خوب در لیگ شرکت کند. بازیکنان هم مصاحبه کرده‌اند که حاضر بودند بازی کنند.

 او در جواب به این پرسش که آیا به این استقلال در لیگ هجدهم و آسیا خوش‌بین هستید؟ گفت: چرا خوش‌بین نباشم؟ بازیکنانی که رفتند تخم دو زرده نمی‌کردند. استعدادهای زیادی در این فوتبال هست و نباید ترسید. نگرانی هواداران بابت استقلال است، اما وقتی ببینند تیم‌شان با تمام وجود زحمت می‌کشد، رضایت آنها را هم در پی خواهد داشت. این وسط، مدیران باشگاه باید طوری رفتار کنند که بازیکن نگران نشود. یک زمانی هست که مسئولان استقلال بی‌خیال هستند و کاری نمی‌کنند، آن وقت جای نگرانی وجود دارد. الان آقایان فتحی، توفیقی و عبداللهی و همچنین هیئت مدیره در باشگاه هستند و تلاش می‌کنند. بازیکنان استقلال هم با تفکر شفر تلاش می‌کنند که شرمنده هواداران نشوند.

نظر شما