شناسهٔ خبر: 26829288 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نیمار: در پاری‌سن‌ژرمن می‌مانم

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن به هواداران این تیم اطمینان داد که فصل آینده هم در جمع پاریسی ها خواهد ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیمار که در سائوپائولو به سر می برد در یک مراسم خیریه به تردیدها و گمانه زنی های مطرح شده درباره آینده ی خود پایان داد و اعلام کرد که فصل آینده هم در پاری‌سن‌ژرمن خواهد ماند.

نیمار گفت: من می‌مانم. در پاریس می‌مانم. با این تیم قرارداد دارم و رابطه‌ خوبی با پی اس جی دارم.
نیمار که بنیاد خیریه اش دومین مزایده ی خود را برای حمایت از کودکان برگزار می کرد، رسانه‌ها را به شایعه‌پراکنی درباره آینده اش  متهم کرد.
مهاجم تیم ملی برزیل که پس از حذف تیمش از جام جهانی 2018 برای اولین بار در جمع مردم حاضر می شد، گفت: مطبوعات به این چیزها دامن می زنند و چنین داستان‌هایی را می سازند .آنها گمانه‌زنی‌های‌شان را از حد می‌گذرانند. این داستان دیگر کسل‌کننده شده است، اما همه می‌دانند که من چقدر به ناصر الخلیفی (رئیس باشگاه پی اس جی که در خیریه شرکت داشت)، برای این کشور و برای هواداران،  علاقمندم.
بازیکن سابق بارسلونا تصریح کرد که تصمیم گرفتم برای روبه‌رو شدن با چالشی جدید، برای داشتن چیزهای جدید و رسیدن به اهدافی تازه به پاریس بروم، و هنوز هم در ذهنم هیچ چیزی تغییر نکرده است."

مهاجم 26 ساله تیم ملی برزیل، بابت حذف تیم ملی کشورش در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها ابراز تأسف و معتقد بود این تیم توانایی آن را داشت که ششمین قهرمانی جهان را برای  برزیل را کسب کند.
نیمار همچنین اعلام کرد که انتظار می رود فصل خوبی داشته باشد و فصل آینده قهرمانی های بیشتری به دست آورد، وی افزود که آنها  تیم بسیار خوبی دارند و از این که عضوی از تیمی است که چنین فوتبالیست های با کیفیتی دارد، خوشحال است.

ستاره برزیلی پی اس جی در  ادامه سخنانش،  به هم تیمی اش کیلیان امباپه فرانسوی به خاطر قهرمانی کشورش در جام جهانی تبریک گفت.

نیمار در پایان درباره جان لوئیجی بوفون،خرید جدید پاری‌سن‌ژرمن هم گفت: برای من بازی کردن در کنار این دروازه بان بزرگ بخاطر سوابق و شخصیت فوق‌العاده‌ای که دارد، مایه افتخار است.


انتهای پیام/

نیمار به شایعات پایان داد

 

نظر شما