شناسهٔ خبر: 26829257 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خدمات رسانی راهسازی برای ایام اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از تلاش برای خدمات رسانی در ایام اربعین حسینی به منظور بهره مندی از پتانسیل‌های خوزستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:  2 گذر مرزی اصلی کشور برای ایام اربعین یعنی چذابه و شلمچه در خوزستان است و باید از هم اکنون آمادگی لازم برای ماه محرم و صفر را در 2 حوزه حمل و نقل و همچنین راهداری داشته باشیم.

وی افزود: شهرستان های مختلف نیز باید اقدامات اساسی از جمله آشکارسازی، پاکسازی دماغه ها و دوربرگردان ها، نصب و شستشوی تابلوها و همچنین خط کشی را انجام دهند تا شرایط مسافرت برای زائران تسهیل شود.

بهرامی نیا  بیان داشت: مسافران به عنوان سفیران معرفی کننده خوزستان  هستند که در ۱۰ روز آخر پیاده روی باشکوه اربعین باید آمادگی بهتر و مناسب تری داشته باشیم تا پایانه مرزی چذابه و شلمچه در کنار دیگر پایانه های مسافری استان شرایط بهتری را برای زائرین داشته باشد.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: البته برای خدمات رسانی در ایام اربعین بهره مندی از پتانسیل استان های معین خوزستان یعنی یزد، فارس، اصفهان و بوشهر نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/م

راهسازی برای برای تردد اربعیین حسینی

نظر شما