شناسهٔ خبر: 26829074 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارزیابی آخرین وضعیت شرایط تمدید قرارداد کی روش

کارلوس کی روش برای تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال شروط خاصی دارد که مهدی تاج درصدد فراهم کردن آنهاست.

صاحب‌خبر -

ارزیابی آخرین وضعیت شرایط تمدید قرارداد کی روشبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بدون اینکه قراردادش با فدراسیون فوتبال را تمدید کند از کشورمان خارج شد و به پرتغال رفت.

با این وجود مهدی تاج در روزهای اخیر سعی کرده است با فراهم کردن شرایط تمدید قرارداد کی روش، زمینه بازگشت او به ایران را مهیا کند.

تاج پیش از برگزاری جلسه با سرمربی تیم ملی در روسیه، در نشستی با مسعود سلطانی فر از او خواست بحث معافیت هفت بازیکن این تیم از خدمت مقدس سربازی را پیگیری کند که این موضوع تاکنون با مخالفت ستاد کل نیروهای مسلح همراه بوده است اما قول هایی مبنی بر تسهیل ورود و خروج ملی پوشان در سفرهای خارجی به فدراسیون داده شده است‌. از طرفی بحث بازی های تدارکاتی و اردوهای تیم ملی پیش از جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا از دیگر شرایط مهم کی روش برای تمدید قرارداد است.

طبق اعلام یکی از نزدیکان به تیم ملی کی روش که پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نسبت به روند برگزاری بازی ها و اردوهای تدارکاتی تیم ملی اعتراض های زیادی مطرح کرده بود برای جلوگیری از این اتفاق برای جام ملت های آسیا به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است باید شاگردانش در حدود هفت بازی تدارکاتی به میدان بروند.

طبق اعلام این منبع کی روش از مسئولان فدراسیون درخواست کرده برگزاری بازی تدارکاتی با تیم های مطرح آسیایی مانند ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و چین را در دستور کار قرار دهند. به همین دلیل مهدی تاج در روزهای اخیر مذاکراتی با مسئولان فدراسیون های کره جنوبی و ژاپن برگزار کرده است.

نکته حائز اهمیت اینست که تیم ملی برای دیدار با این کشورهای شرق آسیا دست کم باید حدود یک هفته در اردوی خارجی باشد‌.

ضمن اینکه در مجموع برای هفت بازی دوستانه مدنظر کی روش پیش از جام ملت های آسیا حدود ۵۰ روز زمان نیاز است. هزینه برگزاری این بازی ها و اردوهای تدارکاتی هم به دیگر دغدغه فدراسیون فوتبال تبدیل شده و به همین دلیل تاج از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرده است از طریق دولت بخش زیادی از این هزینه ها را تامین کند.

بیشتر بخوانید:واکنش کی روش به پیشنهاد تمدید قرارداد 

انتهای پیام/

بررسی شرایط تمدید قرارداد با کی روش

نظر شما