شناسهٔ خبر: 26828371 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گودین به یوونتوس می‌رود، هیگواین به چلسی

یوونتوس همچنان فعال در بازار نقل و انتقالات

یوونتوس به تلاشهای خود برای جذب دیه‌گو گودین، مدافع اتلتیکو مادرید شدت داده.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در قرارداد این ملی‌پوش اروگوئه‌ای با اتلتیکو مادرید بندی وجود دارد که در صورت ترک باشگاه قبل از پایان مهلت قرارداد، گودین باید 17.8 میلیون پوند به اتلتیکو پرداخت کند. قراردادی که زمانش تابستان آینده به پایان خواهد رسید. یوونتوس تا اینجا در بازار نقل و انتقالات حرکات بزرگی انجام داده و گل سرسبد نقل و انتقالات یوونتوسی‌ها جذب کریستیانو رونالدو از رئال مادرید بوده. 

 

از سوی دیگر بارسلونا بعد از ابراز تمایل به جذب آدرین رابیو، هافبک پاریس سن‌ژرمن، با این فوتبالیست فرانسوی به توافق رسیده. قرارداد رابیو با باشگاه پاریسی تابستان آینده به  پایان خواهد رسید ولی رابیو شخصاً به عزیمت به بارسلونا و تجربه‌ی بازی در غول کاتالان علاقه‌ی بسیاری دارد.  

 

از سوی دیگر، روزنامه‌ی گازته دلواسپورت ایتالیا گزارش داده که لئوناردو بونوچی بازیکن ای‌سی میلان به احتمال زیاد به پاریس سن‌ژرمن منتقل خواهد شد. روسونری بعد از آنکه به دلیل تخطی از قوانین مالی یوفا با جریمه‌های سنگینی روبرو شده به شدت تحت فشار قرار دارد تا بازیکنانش را به تیم‌های متمول اروپایی بفروشد. درحالیکه منچستریونایتد هم به جذب بونوچی، ملی‌پوش باسابقه‌ی ایتالیایی ابراز علاقه کرده ولی گزارشها نشان می‌دهد بخت پاریس ‌سن‌ژرمن برای جذب او بیشتر است. 

 

روزنامه‌ی ایتالیایی کوریره دلواسپورت هم می‌گوید بعد از منصوب شدن مائوریتسیو ساری به سرمربی‌گری چلسی، رومن آبراموویچ مالک این باشگاه انگلیسی به تلاشهای خود برای جذب زوج گونزالو هیگواین و دانیله روگانی از یونتوس شدت بخشیده. ساری به آبراموویچ تاکید کرده که آبی‌های لندن در خط حمله به یک بازیکن باکیفیت نیاز دارند و چلسی به همین دلیل به دنبال جذب هیگواین به عنوان جایگزین آلوارو موراتا است، موراتایی که آینده‌اش ناروشن به نظر می‌رسد.

نظر شما