شناسهٔ خبر: 26827923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: لیزنا | لینک خبر

مشارکت فعال مسئولین شهرستان آغاجاری در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در خوزستان

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آغاجاری از مشارکت فعال مسئولین این شهرستان برای برگزاری باشکوه هشمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

صاحب‌خبر -
مشارکت فعال مسئولین شهرستان آغاجاری در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در خوزستان

 به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، حنا ربیعی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی آغاجاری با حجت الاسلام اسدپور، امام جمعه موقت آغاجاری و مسئولین شهرستان دیدار و در خصوص مشارکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام اسدپور، امام جمعه موقت از کتابخانه های عمومی و متولیان جشنواره کتابخوانی رضوی، تقدیر کرد و گفت: این دو اقدام پسندیده یعنی ترویج فرهنگ رضوی و کتابخوانی قابل تحسین است و باید این برنامه ها بصورت مستمر و متنوع برگزار شود تا جذابیت و خلاقیت ها باعث جذب مردم به کتاب و همچنین یادگیری از الگوها و شخصیت های معنوی شود.

وی با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی مستمر در شهرستان عنوان کرد: ترویج آثار رشادت ها و مقاومت رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس از طریق آثاری همچون کتاب شهید ابراهیم هادی می تواند به مانند هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح شهرستان اثر گذار باشد.

شایان ذکر است نشست های مختلفی با اعضای شورای شهر آغاجاری، مسئولان کانون پرورش فکری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش به منظور جلب مشارکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد.

نظر شما