شناسهٔ خبر: 26827575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی آستارا آغاز شد

وحید خاصی پور روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: ایجاد چمن مصنوعی زمین فوتبال مجموعه ورزشی وحدت جزو دغدغه های چندین ساله فوتبالیست های این شهرستان بود

صاحب‌خبر - وحید خاصی پور روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: ایجاد چمن مصنوعی زمین فوتبال مجموعه ورزشی وحدت جزو دغدغه های چندین ساله فوتبالیست های این شهرستان بود که خوشبختانه با پیگیری های نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی و اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
وی مساحت زمین فوتبال ورزشگاه وحدت را هفت هزار و 140 متر مربع عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه شهرستان آستارا همواره در لیگ های استانی و کشوری فوتبال نمایندگانی داشته ، به همین جهت میزبانی از بازی ها به خصوص در ایام پربارش سال در زمین چمن ورزشگاه وحدت به علت کیفیت نامطلوب آن مشکلاتی را ایجاد می کرد.
وی اضافه کرد: در صورت اختصاص مرحله دوم اعتبار به میزان هفت میلیارد ریال، طرح یاد شده تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد و عملیات تکمیل استخر سرپوشیده این شهرستان نیز با اختصاص حدود هشت میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.
خاصی پور اظهار کرد: مسابقات فوتبال در شهرستان آستارا به دلیل اجرای طرح چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت، در چمن ورزشی روستای سیبلی برگزار خواهد شد.
***دوره آموزشی هر کوهنورد یک امدادگر در آستارا برگزار می شود
رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا همچنین از برگزاری دوره آموزشی هر کوهنورد یک امدادگر توسط هیات کوهنوردی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: این دوره آموزشی از هفته اول مرداد ماه آغاز خواهد شد و در آن روش مواجهه با مصدوم، احیای قلب، بانداژ، حمل مصدوم، فوریت های پزشکی و گرما و سرما زدگی ظرف یک ماه در جمعیت هلال احمر آستارا آموزش داده می شود.
خاصی پور خاطرنشان کرد: بسیاری از کوهنوردان شهرستان آستارا بدون فراگیری دوره های آموزشی و به صورت تجربی در برنامه های صعود شرکت می کنند و فراگیری این آموزش ها در راستای ارتقای سطح سلامت جسمی ضروری است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.
7105/2007
انتهای پیام

نظر شما