شناسهٔ خبر: 26827365 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

انریکه برای لاروخا لیست 70 نفره می‌دهد

لویس انریکه: با راموس مشکل ندارم

سرمربی جدید اسپانیا لویس انریکه می‌گوید با سرجیو راموس مشکلی ندارد ولی در عین حال نشانه‌هایی بروز می‌دهد که قصد دارد خونی تازه به رگهای تیم ملی اسپانیا تزریق کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در جریان حضور ناموفق اسپانیا در جام جهانی روسیه راموس کاپیتانی لاروخا را به عهده داشت. اسپانیایی ها در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی در مقابل روسیه‌ی میزبان قرار گرفته و در ضربات پنالتی حذف شده و به خانه برگشتند. 


خیلی‌ها بعید می‌دانند مدافع رئال مادرید برای انریکه که سابقه‌ی سرمربی‌گری بارسلونا را داشته چهره‌ی محبوبی باشد ولی انریکه قصد دارد به سنت تیم ملی اسپانیا مبنی بر اهدای بازوبند کاپیتانی به بازیکنی که بیشترین تعداد بازی ملی را دارد، وفادار بماند. 

 

انریکه به رسانه‌ها گفت:" تا جایی که می‌دانم، من با هیچ بازیکنی مشکل ندارم. بین من و راموس مشکلی نیست. البته تا اینجا با راموس صحبت نکرده‌ام چون باید وقتم را صرف جا افتادن در تیم ملی می‌کردم. کاپیتان تیم ملی همیشه کسی است که بین بازیکنان تیم، بیشترین بازی ملی را داشته. زمان حضور من در تیم ملی هم همینطور بود. من برای این فوتبالیست‌ها بیشترین احترام ممکن را قائلم ". 


انریکه که روز پنج‌شنبه با رسانه‌ها گفتگو می‌کرد اعلام کرد که قصد دارد همه چیز را از نو شروع کند. انریکه می‌خواهد در آستانه‌ی اولین بازی خود به عنوان سرمربی اسپانیا که روز هشتم سپتامبر در استادیوم ویمبلی با انگلیس برگزار خواهد شد، لیست بلندبالایی از بازیکنهای اسپانیایی را به تیم ملی دعوت کند. 


انریکه گفت:" اولین لیستم 70نفره خواهد بود. کار سختی است ولی باید انجام شود. می‌خواهم اولین لیستم بلند باشد چون همیشه جا برای غافلگیری وجود دارد. به همه‌‌مان خوش می‌گذرد. خواهید دید ".

نظر شما