شناسهٔ خبر: 26827284 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مهاجرانی در گفت‌وگو با برنا مطرح کرد:

آزادی حجاب برای اتباع خارجی صحت ندارد/ به صورت اتفاقی روسری از سر دانش آموزان المپیاد زیست جهانی افتاده بود

سرپرست مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان گفت: «همانگونه که ممکن است گاهی روسری و حجاب دانش آموزان خودمان از سرشان بیفتد برای دانش آموزان اتباع خارجی هم همین اتفاق افتاده است.»

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ چند روز گذشته آزمون المپیاد زیست شناسی جهانی در ایران آغاز شد که تا پایان تیرماه در حال برگزاری خواهد بود.

حال تصاویری از اتباع خارجی در فضای مجازی منتشر شده که این بخش از زنان حجابی روی سر خود ندارند و همین موضوع موجب حاشیه سازی به دست برخی افراد در فضای مجازی شده است.

برای پیگیری این موضوع با مسوول مربوطه به گفت‌وگو پرداخته‌ایم که در ادامه خواهید خواند.

فاطمه مهاجرانی - سرپرست مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش خبرگزاری برنا، در خصوص تصاویر منتشر شده گفت: «قوانین حجاب برای اتباع خارجی تغییر نکرده است.»

وی در ادامه افزود: «همانگونه که ممکن است گاهی روسری و حجاب دانش آموزان خودمان از سرشان بیفتد برای دانش آموزان اتباع خارجی هم همین اتفاق افتاده است.»

سرپرست مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان تصریح کرد: «به هیچ وجه موضوع نبود حجاب بر سر دانش آموزان خارجی شرکت کننده در این المپیاد مطرح نیست  و صحبت‌هایی که بیان می شود  تنها حاشیه سازی است. قرار نیست که قوانین جمهوری اسلامی ایران شکسته شود.»

 

نظر شما