شناسهٔ خبر: 26826907 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

شکوری: اصلاحات در حال حاضر انسجام ندارد

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: اصلاحات در حال حاضر انسجام ندارد و برخی محافل اصلاح طلب با اخذ امتیاز از روحانی سکوت می کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

ابوالفضل شکوری عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی  درباره عملکرد عارف در مقام رئیس فراکسیون امید اظهار کرد: عارف به عنوان ریش سفید و بزرگ نمایندگان اصلاح‌طلب تحرک لازم را ندارد و در حد یک نماینده معمولی مانند صادقی یا مطهری هم فعال نبوده همچنین در مقابل مسائل مختلف واکنش کارآمدی نشان نمی‌دهد،بنابراین رئیس فراکسیون امید نیز به اندازه خود در این نابسامانی مقصر است.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب ضمن انتقاد از روند فعالیت نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد:رئیس فراکسیون امید باید منتقد عملکرد خود و نمایندگان بی‌خاصیت، فاقد تخصص و انگیزه لازم در عرصه ملی و دینی برای حل مشکلات کشور باشد، چراکه نظام با معضلاتی خطرناکی روبرو شده که در این شرایط مجلس بی‌تخصص و دولت بی‌تحرک است.

شکوری ادامه داد:معتقدم رهبر معظم انقلاب باید قوای سه گانه را وادار به تجدید قوا کرده تا در این جنگ اقتصادی پیروز میدان باشیم.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون جریان اصلاحات برای تغییر کابینه پیشنهاداتی به دولت داشته است، گفت: اصلاحات در حال حاضر انسجام لازم را ندارد لذا شورای عالی سیاستگذاری و احزابی همچون اعتماد ملی و اتحاد ملت ساز خود را می‌زنند و به طور موردی نیز بعضی از محافل اصلاحات با اخذ امتیاز از روحانی سکوت اختیار می‌کنند.

شکوری در پایان خاطرنشان کرد: جناح های سیاسی منافع شخصی را کنار گذاشته و همگی در این شرایط حساس  باید در راستای وحدت ملی گام بردارند تا مشکلات اقتصادی مردم و جامعه رفع و کشور سربلند شود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما