شناسهٔ خبر: 26826808 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

ضمن انتشار صحبت‌های برانکو؛

گزارش مجله انگلیسی از پرسپولیسِ آسیا و پایان دادن به تشنگی ایران

یک مجله انگلیسی به شرایط باشگاه پرسپولیس و تلاش این باشگاه ایرانی برای پایان دادن به ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مجله  «FourFourTwo» گزارشی از حال و هوای این روزهای پرسپولیس و تلاش این باشگاه برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشته است.

این مجله با عنوان پرسپولیس بعد از عملکرد تحسین برانگیز ایران در جام جهانی به قهرمانی در آسیا چشم دوخته، گزارشش را اینطور آغاز می کند: «برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس امیدوار است که تیمش به تشنگی ایران در لیگ قهرمانان آسیا خاتمه بدهد. ایران عملکرد شادی آوری در جام جهانی داشت و پرسپولیس یکی از بزرگترین باشگاه های ایران به دنبال پایان دادن به تشنگی لیگ قهرمانان آسیا است. در یکی از سخت ترین گروه های جام جهانی، ایران تیم هایی نظیر اسپانیا و پرتغال را تحت فشار قرار داد قبل از آنکه با اختلاف امتیاز کم در جایگاه سوم قرار بگیرد.»

در ادامه این گزارش آمده است: «در مسابقات قاره ای، آخرین قهرمانی ایران در سال ۱۹۹۳ با قهرمانی تیم پاس به دست آمد. اما پرسپولیس قهرمان لیگ ایران که توسط برانکو ایوانکوویچ هدایت می شود، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف الدحیل قطر می رود. ایوانکوویچ نسبت به حریف قطری محتاط است اما امیدوار است که پرسپولیس می تواند به نیمه نهایی برسد.»

مجله FourFourTwo همچنین به نقل از برانکو ایوانکوویچ آورده است: «حریفان ما نشان داده اند که حتی می توانند بهترین تیم در سراسر قاره آسیا باشند. بنابراین بازی آسانی نداریم. با این وجود ما هچنان برای پیروزی می رویم.»

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما