شناسهٔ خبر: 26826777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیئت کشتی قم در گفتگو با مهر:

کشتی‌گیر قمی مدال نقره مسابقات جوانان آسیا را کسب کرد

قم - رئیس هیئت کشتی استان قم از کسب مدال نقره توسط علیرضا نجاتی، کشتی‌گیر قمی در مسابقات کشتی جوانان آسیا خبر داد.

صاحب‌خبر -

محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا در هند برگزار شد و نماینده استان قم در ترکیب تیم ملی کشتی ایران در این رقابت‌ها موفق شد یک مدال نقره باارزش را برای ورزش قم به ارمغان بیاورد.

وی افزود: علیرضا نجاتی کشتی گیر قمی در این مسابقات بود که در دسته ۶۰ کیلوگرم برای تیم ملی جوانان به میدان رفت و در عین شایستگی در فینال بازنده شد و به مقام نایب قهرمانی جوانان آسیا بسنده کرد.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: در این رقابت‌ها در وزن ۶۰ کیلوگرم علی رضا نجاتی در دور نخست قرار بود به مصاف مازیتوف از تاجیکستان برود که به دلیل حاضر نشدن کشتی گیر تاجیک ، نجاتی برنده اعلام شد و به دور بعد صعود کرد.

وزیری بیان داشت: علیرضا نجاتی در دور دوم با حریفی از ازبکستان مسابقه داد و توانست وی را شکست دهد و به فینال برسد اما با شکست برابر حریف خود  کابدوناساروف از قزاقستان در مسابقه پایانی به مدال نقره آسیا رسید.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود عنوان کرد: مسابقات کشتی انتخابی و قهرمانی نونهالان استان قم با حضور بی سابقه ۱۴۶ کشتی گیر آزاد کار از ۱۱باشگاه در خانه کشتی امروز جمعه بر روی سه تشک برگزار می‌شود.
 

نظر شما