شناسهٔ خبر: 26826386 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اشکان ماهری به مهر گفت:

کنسرت برگزیده جایزه باربد در خانه هنرمندان/ «پرگار» دیدنی می‌شود

خواننده برگزیده بخش پاپ جایزه باربد جشنواره موسیقی فجر در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از برگزاری یک کنسرت، ۲ سال پس از انتشار تازه‌ترین آلبومش خبر داد.

صاحب‌خبر -

اشکان ماهری خواننده برگزیده بخش موسیقی پاپ جایزه باربد سی و دومین جشنواره موسیقی فجر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته روز سوم مرداد ماه سال جاری در قالب سومین فستیوال شب های موسیقی کنسرتی را ۲ سال بعد از انتشار آلبوم «پرگار» در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می کنم. در این کنسرت علاوه بر اجرای چهار قطعه از مجموعه «پرگار»، ۱۰ قطعه جدید دیگر نیز برای مخاطبان اجرا می شود که فکر می کنم برای من تجربه متفاوتی خواهد بود و امیدوارم بتواند مورد توجه تماشاگران نیز قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این کنسرت تلاش شده در قالب یک فضای فیوژن به موسیقی پاپ نزدیک تر شده و با یک زبان ساده به سمت ادبیات تجربه هایی را انجام دهیم. آنچه برای ما در این کنسرت پیش از هر نکته دیگری مورد توجه قرار گرفته آمیزش ادبیات با موسیقی با اولویت ادبیات است که تصور می کنم می تواند تجربه خوبی برای مخاطبان موسیقی باشد.

این خواننده در معرفی گروه برگزاری کنسرت گفت: علی باغ فر نوازنده درام، یاسر ساکی مهر نوازنده کیبورد و پیانو، فواد قمشه ای نوازنده گیتار الکتریک، مازیار خاجیان نوازنده گیتار بیس و من به عنوان خواننده گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دهیم. این در حالی است که زمان بندی در نظر گرفته برای این اجرای زنده ۷۰ دقیقه است که امیدوارم میزبان خوبی برای مهمانان برنامه باشیم.

ماهری در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: از پروژه انتشار آلبوم «پرگار» بیش از ۲ سال می گذرد و من بسیار خوشحالم که بعد از این مدت بالاخره می توانم کنسرتی را به همت برگزارکنندگان فستیوال شب های موسیقی برگزار کنم. من بر این باورم موسیقی ما به برگزاری چنین کنسرت هایی که به ادبیات ما نزدیک است احتیاج دارد. ضمن اینکه باید به این نکته نیز توجه کنیم که در کنار وجوه سرگرمی که موسیقی می تواند برای هر مخاطبی داشته باشد توجه به این نوع موسیقی که من برای حضور در آن ایمان دارم، ضرورت دارد.

این خواننده در پایان درباره کارهای آینده خود عنوان کرد: طبیعتا برای انتشار آلبوم بعدی برنامه های زیادی دارم اما انتشار یک آلبوم موسیقی در این شرایط اقتصادی به قدری ترسناک و با ریسک است که نمی توان روی آن تمرکز ویژه ای داشت از این روز منتظر فرصتی هستم که اگر امکانات اجازه داد، تازه ترین آلبومم را نیز منتشر کنم که در این زمینه نیز با چند هنرمند مطرح موسیقی کشورمان نیز گفتگو هایی انجام دادم که امیدوارم نتیجه مطلوبی داشته باشد.

نظر شما