شناسهٔ خبر: 26826192 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رونمایی از سلاح‌های فوق پیشرفته توسط وزارت دفاع روسیه + فیلم

وزارت دفاع روسیه ویدئویی از سلاح‌های هسته‌ای و متعارف خود منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ سه روز بعد از دیدار ترامپ و پوتین در هلسینکی فنلاند، روسیه روز پنجشنبه ۲۸ تیر تصاویری ویدئویی از سلاح‌های هسته‌ای و متعارف خود منتشر کرد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ماه مارس اعلام کرد مسکو سلاح‌های هسته‌ای پیشرفته‌ای در اختیار دارد که هر نقطه از جهان را که بخواهد می‌تواند هدف قرار دهد. این سلاح‌ها قادرند از سد دفاع ضد موشکی آمریکا نیز عبور کنند.

پوتین و ترامپ در دیدار روز دوشنبه خود بر جلوگیری از رقابت تسلیحاتی تاکید کردند و پوتین گفت: باید معاهده‌هایی مبنی بر کاهش سلاح‌ها منعقد شود، اما روز پنجشنبه ۲۸ تیر، وزارت دفاع روسیه تصاویر تسلیحات پیشرفته روسیه را که پوتین در ماه مارس از آن‌ها صحبت به میان آورده بود، به سبک فیلم‌های هالیوودی منتشر کرد.

ویدئویی که توسط وزارت دفاع روسیه در فیسبوک منتشر شده است، نشان دهنده پرواز یک جنگنده میگ-۳۱ کی حامل یک موشک مافوق صوت کینژال و یک بمب افکن تی یو-۲۲ ام ۳ حامل یک موشک جدید است.

جنگنده‌های میگ-۳۱ به همراه موشک‌های کینژال از ماه آوریل امسال بر فراز دریای خزر گشت زنی می‌کنند.

یک منبع در صنایع دفاعی روسیه در گفتگو با تاس اعلام کرد: «این ویدیو یک موشک هوا به سطح کی اچ-۳۲ را نشان می‌دهد که برای حمله به اهداف زمینی و دریایی طراحی شده است».

وزرات دفاع روسیه همچنین اعلام کرد خود را برای آزمایش یک موشک کروز با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای آماده می‌کند.

مقامات آمریکایی پیش از این فکر می‌کردند که پوتین درباره سلاح‌های پیشرفته روسی بلوف زده است.

بیشتر بخوانید: معرفی ۶ سلاح فوق پیشرفته جدید ارتش روسیه+ تصاویر 

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6603897/8339768?width=400&height=300"></script></div>
انتهای پیام/
 

قدرت نظامی روسیه + فیلم

 

نظر شما