شناسهٔ خبر: 26825564 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شاهرخ شهنازی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اقدامات لازم برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی انجام شده است/ می‌توانیم یک ماه مانده به شروع مسابقات کاروان ایران را به جاکارتا اعزام کنیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: همه کارها و اقداماتی که برای اعزام تیم‌های ورزشی ما به بازی‌های آسیایی می‌بایستی انجام می‌شد خداروشکر به بهترین نحو انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جلسه مشترک فدراسیون‌های ورزشی با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک درخصوص بررسی وضعیت کاروان ایران برای اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا برگزار شد.

شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان این جلسه در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت کاروان ایران برای حضور در جاکارتا اظهار داشت: همه کارها و اقداماتی که برای اعزام تیم‌های ورزشی ما به بازی‌های آسیایی می‌بایستی انجام می‌شد خداروشکر به بهترین نحو انجام شده است. این اقدامات از جهت پشتیبانی، تهیه البسه، ترانسفر کردن، سرکشی به اردوها و تامین نیازهایی که فدراسیون‌های ما داشته‌اند بوده است. اکثر تیم‌های ما هم در خارج از کشور و هم در داخل کشور قبل از اعزام به مسابقات اردوهایی را برگزار کردند که با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شوند.

وی در ادامه افزود: کمیته ملی المپیک در فاصله کمتر از یک ماه مانده به شروع این بازی‌ها اینقدر آمادگی دارد که تیم قایقرانی ما به چین اعزام شد و از آنجا به محل مسابقات خواهد رفت. با تلاش همه مسئولین شرایط به بهترین نحو برای کاروان اعزامی مهیا شده و این آمادگی را داریم که همه تیم‌ها را الان به مسابقات اعزام کنیم. ما از لحاظ روحی و روانی و در بخش فیزیکی مشکلی برای اعزام تیم‌ها نداریم. 

نظر شما