شناسهٔ خبر: 26825441 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

با حضور استاندار

برترین‌های قرآنی مسابقات اوقاف مازندران تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه مازندران با تجلیل از برترین‌های این دوره از مسابقات با حضور استاندار به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

 برترین‌های قرآنی مسابقات اوقاف مازندران تجلیل شدند

 به گزارش ایکنا از مازندران محمد اسلامی استاندار مازندران  شب گذشته 28 تیرماه در اختتامیه مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه مازندران ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: مسابقات قرآنی اقدامی ارزشمندی است و تنوع و گستره این اقدام توانسته در یک کشور فراگیر  و قدرت فهم و عمل به قرآن در جامعه روزافزون شود.

وی با بیان اینکه در کشور جمهوری اسلامی آگاهی از رسالت و وظایف هر سازمان و دستگاه مهم است، افزود: باید با غنی‌سازی فرهنگی در جامعه و ایجاد مصونیت برای جوان و محتواسازی در فضای مجازی دیوار مستحکمی برای حفاظت از خود، خانواده و نسل خودمان ایجاد کنیم.

استاندار  با بیان اینکه دشمنان برای مبارزه با نظام جمهوری اسلامی می خواهند قرآن را از ملت بگیرند، تصریح کرد: از پرتو ولایت مجددا قرآن به محیط‌های فرهنگی و آموزشی ما برگشت که باید ضمن حفظ و تعمیق فرهنگ قرآنی در عمل به آن بکوشیم.  

در ادامه حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: 7 هزار متسابق در رشته‌های قرآن من جمله تفسیر قرآن، نهج البلاغه، تفسیر ، حفظ، اذان و... شرکت کردند که 700 نفر به مرحله استانی راه یافتند و  70 نفرات به عنوان برترین‌های چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف مازندران معرفی و تجلیل می شوند.

برترین‌های قرآنی مسابقات اوقاف مازندران تجلیل شدند

وی با بیان اینکه در سال جاری از خانواده رجایی‌فر شهید مدافع حرم  دیدن کردیم ، افزود: این شهید از خود یک موسسه قرآنی به جا گذاشت که شهردار ساری در تجهیز و زیباسازی آن موسسه اقدام کرد.

تجلیل از حکیمه نصیری حافظ بین‌المللی قرآن

حیدری  با اشاره به اینکه در این اختتامیه از حکیمه نصیری نفر اول حافظ  قرآن در جهان اسلام تجلیل به عمل می‌آید، تصریح کرد: این بانوی قرآنی از شاگردان مرحوم دانشمند است.

وی افزود: بسیاری از مجالس قرآنی مدیون شهردار ساری هستیم و با حضور این شهردار در تعریض ورودی امامزاده عباس(ع) و در استعلاماتی که در موقوفات داریم روند این اقدامات تسهیل شد.

به گزارش ایکنا در اختتامیه مسابقات اوقاف چهره‌هایی همچون مقدسی مدیر کل صدا و سیما مازندران،  عبوری شهردار ساری، فرماندار ساری، پور قاسم  رئیس حراست سازمان اوقاف و امور خیریه، رئیس اتاق بازرگانی مازندران حضور داشتند و   برای اولین بار  بود که لوح تقدیر نفرات برتر با امضای استاندار به نخبگان قرآنی اهدا شد.

همچنین در این مراسم از خانواده رجایی‌فر شهید مدافع حرم  تجلیل شد و از سوی سازمان اوقاف کشور از تلاشهای عبوری شهردار ساری با اهدای لوح و یک جلد قرآن تجلیل شد.

در پایان این مراسم شهردار ساری اعلام کرد به همه دختران حاضر در اختتامیه هدیه‌ای به مناسبت دهه کرامت اهدا می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما