شناسهٔ خبر: 26825423 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه قانون | لینک خبر

جزئیات جدید از درخواست ملاقات ترامپ از روحانی

یک منبع آگاه درباره رد درخواست ملاقات ترامپ گفت: روحانی با این تحلیل که این روش مناسبی برای تقاضای ملاقات دادن نیست که در سخنرانی به آن کشور هجمه شود و بعد انتظار ملاقات داشته باشند.

صاحب‌خبر -

قانون- یک منبع آگاه درباره رد درخواست ملاقات ترامپ گفت: روحانی با این تحلیل که این روش مناسبی برای تقاضای ملاقات دادن نیست که در سخنرانی به آن کشور هجمه شود و بعد انتظار ملاقات داشته باشند.

به گزارش قانون به نقل از مهر، یک مقام آگاه در تیم همراه رئیس‌جمهوری در نیویورک توضیح داد که «چند نوبت تماس تلفنی از سوی تیم دونالد ترامپ برای ملاقات با آقای روحانی برقرار شد و حتی پیغامی ارسال شد».

این منبع خبری توضیح داد که «این تماس و پیغام دقیقا بعد از سخنرانی دونالد ترامپ انجام شده بود که حسن روحانی در مواجهه با این درخواست گفته صحبت‌های ترامپ در سخنرانی مجمع عمومی هیچ تناسبی با این درخواست ملاقات ندارد. روحانی با این تحلیل که این روش مناسبی برای تقاضای ملاقات دادن نیست که در سخنرانی به آن کشور هجمه شود و بعد انتظار ملاقات داشته باشند».

طبق گفته مقام آگاه، تلاش تیم ترامپ برای تماس و ملاقات با روحانی در همان روز اول مجمع عمومی سال گذشته و بعد از سخنرانی رئیس‌جمهوری آمریکا انجام شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما