شناسهٔ خبر: 26825129 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

امیدیان خبرداد:

11 شهرستان استان لرستان؛ مجری برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن

فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان با اشاره به واگذاری کلاس‌های شش ماهه ابتدایی سال در رشته‌های قرائت سطح یک و 2 و حفظ به مؤسسات قرآنی 11 شهرستان استان، توسط اداره امور قرآنی، گفت: بازدید از برگزاری کلاس‌ها از اول مردادماه آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

مؤسسات قرآنی 12 شهرستان لرستان؛ مجری برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن 6 ماهه اول امسال

حجت‌الاسلام مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در  گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان، گفت: در آزمون اعطای مدرک حفظ در سال 97 در استان لرستان 160 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 99 نفر شرکت کرده و 62 نفر در مرحله کتبی قبول شده و برای شرکت در آزمون شفاهی مجاز شدند.
وی با اشاره به ارزش و جایگاه این مدرک در کشور، عنوان کرد: تاکنون تعدادی از حافظان استان موفق به کسب این مدرک شده‌اند، پیشنهاد ما برای بالا بردن این ظرفیت در استان این است که با حضور یکی از اعضای کمیته ملی حفظ، همایش توجیهی برگزار شود.
امیدیان با اشاره به واگذاری کلاس‌های شش ماهه ابتدایی سال در رشته‌های قرائت سطح یک و 2 و حفظ به مؤسسات قرآنی 11 شهرستان استان، توسط اداره امور قرآنی، ادامه داد: بازدید از برگزاری کلاس‌ها از اول مردادماه آغاز خواهد شد.
امیدیان گفت: نشست عمومی مدیران عامل مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان، شهریورماه سال‌جاری در یکی‌از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود. مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان لرستان با اشاره به برگزاری هفته قرآن و عترت استان لرستان در تاریخ 22 الی 28 دی ماه سال‌جاری، عنوان کرد: در این هفته علاوه‌بر 14 جشنواره فرهنگی و هنری با موضوع قرآن و عترت، مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ با همکاری اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت، برگزار می‎شود.

انتهای پیام

نظر شما