شناسهٔ خبر: 26825053 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس دموکرات‌های سنای آمریکا: ترامپ نباید با پوتین خصوصی دیدار کند

رئیس دموکرات‌های سنای آمریکا اعلام کرد تا زمانی که مردم این کشور آگاه نشوند در نخستین نشست ترامپ و پوتین چه روی داد، نباید این دو دیدار خصوصی دیگری داشته باشند.

صاحب‌خبر -

رئیس دموکرات‌های سنای آمریکا: ترامپ نباید به طور خصوصی با پوتین دیدار کندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، چاک شومر، رئیس دموکرات‌های سنای آمریکا، اعلام کرد تا زمانی که آمریکایی‌ها آگاه نشوند در نخستین نشست دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در هلسینکی چه روی داد، ترامپ نباید به طور خصوصی با پوتین دیدار کند.

شومر در بیانیه‌ای اعلام کرد:" تا زمانی که ما آگاه نشویم و نفهمیم در نشست دو ساعته در هلسینکی چه روی داد، رئیس جمهور نباید دیدار‌های رو در رو با پوتین داشته باشد. در آمریکا، در روسیه یا جا‌های دیگر. "

 مجلس سنای آمریکا روز پنج شنبه در اقدامی نمادین و برای حمایت از سازمان های اطلاعاتی این کشور در برابر اظهارنظرهای متغیر دونالد ترامپ در مورد دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، هرگونه پاسخگویی مقامات این کشور به پرسش های مطرح شده از سوی روسیه را ممنوع اعلام کرد.

اعضای مجلس سنا همچنین خواستار بررسی نشست دونالد ترامپ با ولادیمیر پوتین در هلسینکی و نیز اجرای کامل تحریمهای آمریکا علیه مسکو شدند.

انتهای پیام/

نظر شما