شناسهٔ خبر: 26824975 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

برگزاری کارگاه آموزشی شرکت آبفا با روش‌های نوین تعمیرات لوله‌های جی‌آرپی

به گزارش خبرآنلاین لرستان، معاونت بهره برداری این شرکت با اعلام خبر کارگاه آموزشی آشنایی با روش های نوین تعمیرات لوله های GRP گفت: با توجه به این

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین لرستان، معاونت بهره برداری این شرکت با اعلام خبر کارگاه آموزشی آشنایی با روش های نوین تعمیرات لوله های GRP گفت: با توجه به این که در حدود 20 درصد از طول خطوط انتقال آب شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان از جنس GRP است یکی از مزایای این لوله ها استفاده مجدد از آنها پس از شکستگی است به همین دلیل شرکت آب و فاضلاب با برگزاری این کارگاه گامی در جهت ارتقا دانش و مهارت نیروهای خود در این زمینه برداشته است.

مصطفی خرم آبادی در خصوص اهمیت این دوره ها گفت: با افزایش مهارت و تجربه استادکاران ، زمان رسیدگی به حوادث خطوط انتقال پایین آمده و طبعا بهبود این شاخص موجب افزایش سطح رضایتمندی مشترکین و خدمات دهی و بهبود تداوم در آبرسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است که در این دوره آموزشی مباحثی چون: تشریح انواع لوله های GRP ، انواع حوادث ممکن و چگونگی رفع آنها، نگهداری و تعمیرات از این لوله ها، طراحی و نظارت خطوط انتقال و ... توسط متخصصان در این زمینه مطرح شد.

اضافه می گردد که در کارگاه آموزشی آشنایی با روش های نوین تعمیرات لوله های GRP کارشناسان، تکنسین ها و تعدادی از استادکاران شرکت آب و فاضلاب شهری، آب و فاضلاب روستایی، شرکت آب منطقه ای و اداره کل جهاد کشاورزی حضور داشتند.

46

انتهای پیام

نظر شما