شناسهٔ خبر: 26824753 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیکاپ دوکابین ریچ

وانت ریچ خودرویی دو کابین و دو دیفرانسیل ، بر پایه پلتفرم خودروی نیسان پیکاپ ساخته شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار  نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، وانت ریچ خودرویی دو کابین و دو دیفرانسیل است که بر پایه پلتفرم خودروی نیسان پیکاپ ساخته شده است که شباهت بسیاری با آن خودرو دارد. این خودرو  توسط شرکت پارس خودرو عرضه و جایگزین خودروی نیسان پیکاپ شده است.
 
پیکاپ دوکابین ریچ
 
این محصول علاوه بر قابلیت عبور از زمین‌های ناهموار برای کاربری‌های متفاوتی استفاده می‌شود که می‌توان به نسخه آمبولانس آن نیز اشاره کرد. ریچ یکی از محصولات مهم برای سلیقه‌های خاص در خودرو است.
 
پیکاپ دوکابین ریچ
 
این خودرو از یک پیشرانه‌  ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ و حجم  ۲۴۳۸ سی سی است بهره می‌برد و قادر به تولید ۱۳۲ اسب بخار در دور ۵۰۰۰ و حداکثر گشتاور تولیدی ۲۰۸ نیوتن متر در دور ۳۰۰۰ است.

مصرف سوخت ترکیبی آن ۱۰.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر وحداکثر سرعت این خودرو ۱۶۰ کیلومتر در ساعت است.
 
پیکاپ دوکابین ریچ
 
ریچ از لحاظ ابعاد در دسته پیکاب‌های بزرگ به حساب می‌آید، به‌طوریکه طول آن ۴۹۸۰ عرض آن ۱۸۲۰ و ارتفاع آن ۱۷۱۵ میلیمتر و ظرفیت باربری ۷۰۰ کیلوگرم  است.
 
پیکاپ دوکابین ریچ
 
از امکانات این خودرو در بخش ایمنی و ترمز‌ها به تجهزاتی همچون دو عدد کیسه هوای ایمنی (راننده، سرنشین جلو)، سنسور پارک عقب به صورت سفارشی و دیگر امکاناتی نظیر انتقال نیرو به هر چهارچرخ، سیستم تهویه مطبوع دستی، شیشه‌های بالابر برقی، تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، آینه‌های جانبی با قابلیت تنظیم الکتریکی اشاره کرد.
 
پیکاپ دوکابین ریچ
 
در بخش ترمز‌ها وپایداری ریچ از سیستم ترمز جلو دیسکی خنک شونده و عقب کاسه‌ای  ABS استفاده کرده است.
 
پیکاپ دوکابین ریچ
 
انتهای پیام/

نظر شما