شناسهٔ خبر: 26824330 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مسوولانی که زیر سرمای کولر برای گرمازدگان تصمیم می گیرند

گلستان 24 نوشت: قطع مکرر برق و گرمای زیاد آن دسته از واحدهای تولیدی و خدماتی که به مردم سرویس دهی دارند را با زیان زیادی مواجه کرده است.قطع برق علاوه بر

صاحب‌خبر - گلستان 24 نوشت: قطع مکرر برق و گرمای زیاد آن دسته از واحدهای تولیدی و خدماتی که به مردم سرویس دهی دارند را با زیان زیادی مواجه کرده است.
قطع برق علاوه بر ایجاد مشکل برای بخش خانگی، حوزه صنعت و اقتصاد گلستان را نیز دچار آسیب و ضرر کرده است.
با این وضع واحدهای صنفی و خدماتی دیگر توان خدمات دهی به مردم را ندارند، چراغ های راهنمایی از کار افتاده است و در چهارراه ها و تقاطع ها ترافیک ایجاد شده است و همینطور قطعی عابر بانک ها مردم را با مشکل مواجه کرده است.
به همین منظور یکی از پرورش دهندگان طیور گفت: در این مدت به علت قطعی مکرر برق و گرمای شدید هوا ضرر زیادی کرده ام و حجم زیادی از جوجه های مرغداری تلف شده است.
وی ادامه داد: اگر قرار است برق مکرر قطع شود باید فکری به حال تولید کننده ها و پرورش دهندگان دام و طیور کنند چراکه اگر این روال ادامه یابد با وجود این وضع بد اقتصادی اوضاع تولید کنندگان و مردم بدتر خواهد شد.
در همین خصوص آقای هاشمی یکی از نانوایان شهر گرگان اظهار داشت: یک محله با بیش از هزار نفر جمعیت به نانوایی مراجعه می‌کنند ولی به علت اینکه در برخی از ساعات برق قطع می شود؛ تجهیزاتی برای پخت نداریم.
وی ادامه داد: اگر در حال تهیه خمیر برای پخت نان هم باشیم، وقتی برق قطع شود تمام خمیر ها و نان هایی که در حال پخت است خراب میشود و من نانوا به علت قطعی یک ساعته برق زیان زیادی میبینم.
با توجه به افزایش روز افزون دما و به تبع آن استفاده زیاد مردم از وسایل گرمایشی و سرمایشی به احتمال بسیار بالا قطعی برق دوچندان خواهد شد و مسوولین باید فکری به حال واحدهای خدماتی و تولیدی بکنند تا علاوه بر مشکل قطعی برق مشکلات اقتصادی گریبانگیر مردم نشود.
6204/2729
انتهای پیام

نظر شما