شناسهٔ خبر: 26824287 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی استان تهران خبر داد

اعطای تسهیلات اشتغالزایی ۲۰ میلیون تومانی به مددجویان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان تهران از اعطای وام قرض الحسنه اشتغال زایی به مددجویان دارای مهارت تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردها، محصولات و تولیدات مددجویان سازمان بهزیستی کشور، شامگاه امروز (پنجشنبه، بیست و هشتم تیر ماه) در سایت ورزش برج میلاد برگزار شد.

داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران در این مراسم اظهار کرد: مددجویان دارای مهارت و همچنین مددجویان تحت پوشش بهزیستی که دوره های مهارت آموزی را سپری کرده اند، با دریافت تسهیلات قرض الحسنه ویژه اشتغال زایی توانمند شده و هم اکنون مشغول به کار هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر تسهیلات اشتغال زایی برای هر یک از مددجویان تحت سازمان پوشش بهزیستی دارای مهارت، وام قرض الحسنه ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: باز پرداخت وام قرض الحسنه مددجویان دریافت کننده تسهیلات یک سال پس از شروع به کار آن ها شروع خواهد شد.

بیات نژاد یادآور شد: نمایشگاه دستاوردها، محصولات و تولیدات مددجویان سازمان بهزیستی کشور، با هماهنگی معاونت اجتماعی شهرداری تهران برپا شده است و غرفه های فوق به صورت رایگان در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: بیش از یکصد مددجوی توانمند شده سازمان بهزیستی کشور در این نمایشگاه به عرضه محصولات تولیدی خود می پردازند و تولیدات فوق از تنوع و کیفیت خوبی برخوردار است.

مدیر کل بهزیستی استان تهران تاکید کرد: این نمایشگاه در وهله نخست برای تحقق منویات رهبری در جهت اشتغال و حمایت از کالای ایرانی بر پا شده است و همچنین به نمایش گذاشتن توانمند شدن مددجویان تحت پوشش بهزیستی نیز از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه است.

بیات نژاد تاکید کرد: مددجویان تحت پوشش بهزیستی که وام قرض الحسنه اشتغال زایی را دریافت کرده اند در صورتی که در انجام کار از دیگر مددجویان تحت پوشش بهزیستی استفاده کرده و در ایجاد اشتغال برای آن ها قدم بردارند، به طور ویژه مورد حمایت بهزیستی قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: کارآفرینان و مدیران سایر مجموعه های خصوصی و دولتی در صورت به کارگیری مددجویان توانخواه و معلول سازمان بهزیستی کشور نیز مورد حمایت بهزیستی واقع می شوند و بهزیستی در جهت تشویق آن ها، حق بیمه مددجویان به کار گرفته شده را به طور کامل تا ۵ سال پرداخت خواهد کرد.

مدیر کل بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: مبحث برپایی نمایشگاه محصولات و تولیدات مددجویان تحت پوشش بهزیستی در استان تهران، مورد استقبال سایر مددجویان در استان های مختلف کشور قرار گرفت و در این نمایشگاه تعدادی از غرفه های عرضه محصولات در اختیار مددجویان توانمند شده غیر تهرانی قرار گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما