شناسهٔ خبر: 26824206 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آیت الله صدیقی:

اطاعت از ولایت فقیه کلید واژه موفقیت است

تربت حیدریه - ایرنا - امام جمعه موقت تهران گفت: امروز دشمن از روی ضعف و استیصال، تنها راه مقابله با جمهوری اسلامی را در جنگ اقتصادی می بیند و لذا در این شرایط تنها را پیروزی ما، اطاعت تحت پرچم ولایت فقیه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله کاظم صدیقی پنجشنبه شب در همایش استانی تکریم امامزادگان و بقاع متبرکه خراسان رضوی در تربت حیدریه افزود: بر همین اساس آنچه امروز در دنیای کفر و ظلم علیه ما مطرح و امت اسلامی را متهم به رفتار ضد حقوق بشری می کنند، همه از روی ضعف و ضلالت و گمراهی است.
وی با بیان اینکه امروز جبهه استکبار با تمام امکانات و تجهیزات به جنگ با انقلاب اسلامی برخاسته، گفت: در این شرایط حضور مقتدرانه مردم در صحنه پاسخ دندان شکنی به آمریکایی ها است.
صدیقی اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با هر توطئه و فتنه ای دایم ادعا کرد که دیگر کار انقلاب تمام شده اما امروز همگان شاهدند انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی قرار گرفته و خار چشم جبهه کفر شده است.
امام جمعه موقت افزود: امروز عزت و عظمت ملت ایران مدیون و مرهون تکریم ائمه هدی و امامزادگان و بقاع متبرکه است و این بیانگر معرفت امت اسلامی است.
همایش استانی تکریم و تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه خراسان رضوی پنجشنبه شب در آستان بی بی حسنیه تربت حیدریه برگزار شد.
در این مراسم از 24 نفر از خادمان، مدیران و متولیان و هیات امنا و خیران امامزادگان و بقاع متبرکه خراسان رضوی تجلیل شد.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744

نظر شما