شناسهٔ خبر: 26824093 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

کشته‌و‌زخمی‌شدن ۲‌پاکبان‌خرم‌آبادی در‌یک‌تصادف

برخورد خودرو ۲۰۶ منجر به کشته شدن یک پاکبان و زخمی شدن یک پاکبان دیگر در خرم‌آباد شد.

صاحب‌خبر -

برخورد خودرو ۲۰۶ منجر به کشته شدن یک پاکبان و زخمی شدن یک پاکبان دیگر در خرم‌آباد شد.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد، ساعت ۱۵:۲۶ دقیقه عصر روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه خبری مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو به دو تن از پاکبانان شهر خرم‌آباد به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی این سازمان اطلاع‌رسانی شد که نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره ۴ آتش‌نشانی خرم‌آباد سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

کشته و زخمی‌شدن ۲ پاکبان خرم‌آبادی در یک تصادف

پس از حضور نیروهای سازمان در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ به دو نفر از پاکبانان زحمت‌کش شهرداری که در حین انجام‌وظیفه در خیابان شصت متری حوالی پل ۹ دی بودند برخورد کرده که متاسفانه یکی از پاکبانان در دم فوت کرده و زحمات نیرو های اورژانس برای باز گرداندن وی به زندگی بی نتیجه ماند و نفر دوم نیز به شدت زخمی شد.

همچنین خودرو موردنظر پس از برخورد با پاکبانان به علت سرعت‌بالا به بلوار و سپس به یک دستگاه خودرو پراید برخورد کرده و متوقف می شود.

کشته و زخمی‌شدن ۲ پاکبان خرم‌آبادی در یک تصادف

نیروهای آتش‌نشانی ضمن تحویل مصدوم حادثه به عوامل اورژانس ۱۱۵ برای انتقال به بیمارستان، ایمن سازی محیط حادثه را به منظور جلوگیری از تصادفات احتمالی بعدی انجام دادند.

درگذشت این پاکبان در سانحه تصادف موجب تاسف و تاثر شد که ضمن تسلیت این ضایعه دل‌خراش به بازماندگان از درگاه ایزد منان برای این نیروی خدوم شهرداری غفران واسعه الهی و برای خانواده‌ وی صبر و شکیبایی مسئلت ‌داریم، همچنین برای پاکبان مصدوم شده حادثه آرزوی صحت و سلامتی داریم.

برچسب‌ها:

نظر شما