شناسهٔ خبر: 26823917 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سبایوس: با گذشت یک سال از آمدنم به رئال مادرید، هنوز با همان اشتیاق روز اول تمرین می‌کنم

مهدی آزادی

انتظار می‌رود در عصر لوپتگی، فرصت بازی بیشتر و نقش مهم تری به سبایوس و استعدادهای تیم برسد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید از اولین روزهای کار زیر نظر جولین لوپتگی می‌گوید.

سبایوس که فصل گذشته با حدود 18 میلیون یورو از رئال بتیس خریداری شد، به هر دلیلی از سوی زیدان فرصت بازی چندانی پیدا نمی‌کرد و در اغلب بازی‌ها سکونشین بود. سبایوسی که ستاره تیم‌های پایه لاروخا بود و نمایش‌های درخشانی در یورو زیر 21 ساله‌ها داشت و بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد. نشریه آ اس چندی پیش خبر داد که جولین لوپتگی به رئال مادرید اعلام کرده روی سبایوس و مارکوس یورنته برای فصل پیش رو حساب می‌کند.

به گزارش سایت رسمی رئال مادرید، سبایوس از شروع فصل دومش می‌گوید:

جلسات تمرینات اولیه که واقعا دشوار بودند اما به تدریج به شرایط عادت می‌کنیم و با ایده‌های مربی آشنا می‌شویم و با سرعت بخشیدن به این روند، مطمئن می‌شویم که وقتی بازی‌ها شروع شد، در فرم خوبی قرار داشته باشیم. در این جلسات باید بیشتر از همه به حرف‌های مربی و خواسته‌هایش گوش می‌دادیم. باید از ایده‌هایش باخبر می‌شدیم تا بتوانیم آنها را در زمین پیاده کنیم.

اولین بازی رسمی فصل ما 15 آگوست در استونی در سوپرکاپ اروپاست. قبل از آن چند بازی مهم داریم که باید از آنها استفاده کنیم تا به بهترین فرم ممکن در آستانه سوپرکاپ نزدیک شویم و اولین جام فصلمان را بالای سر ببریم. دقیقه یک سال پیش به هواداران معارفه شدم و وقتی مراسم معارفه ادریوزولا را می‌دیدم، دوباره همان احساس و خاطرات برایم مرور می‌شد. یک سال از آمدنم گذشته اما هنوز هم با همان شور و شوق روز اول تمرین می‌کنم. فصلی که گذشت، جام‌های زیادی را بردیم و امیدوارم فصل جدید حتی بهتر هم باشد.

نظر شما