شناسهٔ خبر: 26823899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

جشنواره سپاس آب در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- جشنواره سپاس آب با هدف شناسایی و معرفی راهکارهای موفق در مدیریت مصرف آب در بخش‌های کشاورزی، شرب و صنعت برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از آب منطقه ای، با توجه به اینکه از مصائب امروز بشر، مصرف بی رویه منابع محدود از جمله آب است و امروزه انسان به مدد پیشرفت هایی که در قرون اخیر داشته، به شدت به مصرف گرایی روی آورده که نمود آن را می توان در فرهنگ غلط مصرف منابع آب جستجو نمود و از آنجایی که مصرف، یک پدیده رفتاری است و هیچ پدیده رفتاری مستقل از فرهنگ یک جامعه نیست، به همین جهت برای جلوگیری از مصرف بی رویه آب، باید رفتارهای نامناسب فرهنگی در جامعه اصلاح شود و رفتار درست را به نحو مؤثر فرهنگ سازی نمود.

در جشنواره سپاس انتظار می رود اقشار مختلف مردم استان یزد شرکت نموده و تا پایان مردادماه سال جاری با ارائه راهکارهای موفق خود در زمینه مدیریت مصرف آب آثار خود را به دبیرخانه واقع در فرمانداری شهرستان ها ارسال نمایند و ما را در حفظ این ماده حیاتی همراهی کنند.

این جشنواره توسط شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با همکاری استانداری برگزار و داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت سهامی آب منطقه ای یزد به آدرسwww.yazdwater.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام

نظر شما