شناسهٔ خبر: 26823845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک:

گوشت قرمز گرم با نرخ مصوب در اندیمشک توزیع می‌شود

اندیمشک - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اندیمشک از آغاز توزیع گوشت گرم بره در اندیمشک خبر داد و گفت: یک هزار و ۳۰۰ گرم گوشت گرم بره از ابتدای هفته در اندیمشک توزیع آن آغاز شد.

صاحب‌خبر -

مظفر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: نظارت بر بازار با هدف کنترل قیمت‌ها و حمایت از تولیدکنندگان، عرضه کنندگان و عموم شهروندان به عنوان خریدار محصولات با نظارت کارشناسان بر بازار با جدیت در حال انجام است.

وی افزود: با هدف رفاه و حمایت از شهروندان و کنترل قیمت‌ها با همکاری صنعت‌، معدن و تجارت استان خوزستان و دامپزشکی استان خوزستان توزیع گوشت گرم در اندیمشک آغاز و در دسترس عموم قرار گرفت.

رئیس اداره صنعت‌،معدن و تجارت اندیمشک گفت: یک هزار و ۳۰۰ گیلوگرم گوشت لاشه گرم بره با قیمت مصوب ۳۶ هزار و ۳۰۰ تومان در یک مرکز توزیع گوشت گرم در خیابان اسحاق روشنی در مرکز شهر اندیمشک از ابتدای هفته‌جاری آغاز و توزیع انجام شد.

وی با بیان اینکه در صورت نیاز امکان توزیع گوشت گرم پس از عرضه کامل به نرخ مصوب موجود است، تصریح کرد: نظارت کامل بر نحوه توزیع انجام و با توجه به نیاز شهروندان در چندین نوبت کالای مورد نیاز در شهرستان اندیمشک توزیع شده است.

حیدری گفت: با نظارت دامپزشکی اندیمشک و صنعت، معدن و تجارت اندیمشک بر مرکز تایین شده برای توزیع گوشت گرم مصوب به صورت کیلویی برای استفاده شهروندان در دسترس عموم قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به تاکید فرماندار بر نظارت بر قیمت‌ها و بازرسی‌ها از بازار اظهار کرد: نظارت بر عرضه محصولات برای کنترل بهای کالاهای مورد نیاز شهروندان در حال انجام است.

نظر شما