شناسهٔ خبر: 26823828 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کتابخانه‌های عمومی اندیمشک:

نشست قصه‌گویی و مسابقات نقاشی در دهه کرامت برگزار شد

اندیمشک: رئیس کتابخانه‌های عمومی اندیمشک گفت: با همکاری آب و فاضلاب روستایی شهرستان اندیمشک در دهه کرامت نشست قصه‌گویی و مسابقات نقاشی در کتابخانه مرکزی اندیمشک برگزار شد.

صاحب‌خبر -

فریبا لطفی بافنده در گفت و گو با خبرگزاری مهر عنوان کرد: باید از ظرفیت‌های موجود کتابخانه‌ها برای آشنایی نوجوانان و کودکان با نقش و جایگاه مطالعه و کتاب برنامه‌ریزی شده و کتاب‌خانه عمومی اندیمشک آماده همکاری با ادارات و نهادهای فرهنگی جامعه هستند.

وی افزود: نشست قصه‌گویی و مسابقات نقاشی با محوریت جشنواره رضوی و با هدف ترویج فرهنگ اسلامی، ایرانی و آشنایی کودکان و نوجوانان با فرهنگ کتابخوانی و تربیت نسل جوان علاقهمند به مطالعه با همکاری آبفا اندیمشک برگزار شد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی اندیمشک با بیان اینکه ۷ کتاب در نشست قصه‌گویی معرفی شد، اظهار کرد: ۲ کتاب در رده سنی کودکان و ۵ کتاب نیز برای آشنایی نوجوانان و جوانان در نشست قصه‌گویی با هدف آشنایی و ترویج فرهنگ مطالعه معرفی شدند.

لطفی بافنده، یکی از اهداف مهم در نشست قصه‌گویی را آشنایی با راه، سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) خواند و تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این گونه نشست‌ها می‌توانند به صورت آنلاین و مکتوب در جشنواره‌ها شرکت کنند.

نظر شما