شناسهٔ خبر: 26823821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نجات کودک ۴ ساله پس از غرق شدگی از کام مرگ

سرپرست اورژانس ۱۱۵ شهرستان چابهار گفت: به همت تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ کودک چهار ساله پس از غرق شدگی از کام مرگ نجات یافت.

صاحب‌خبر -

نجات کودک ۴ ساله پس از غرق شدگی از کام مرگنصیر جدگال سرپرست اورژانس ۱۱۵ شهرستان چابهاردر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: دختربچه ای چهار ساله  که  در مخزن (حوض) آب دچار غرق شدگی شده بود، با تلاش تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵  چابهار به زندگی دوباره بازگشت.

وی افزود: در پی اعلام سقوط یک کودک 4 ساله در مخزن (حوض) آب، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه دو شهری چابهار به سمت محل حادثه  اعزام شدند.

جدگال افزود:در لحظه رسیدن پرسنل اورژانس بر بالین کودک که بدنبال سقوط و غرق شدن در مخزن آب دچار ایست تنفسی شده بود بلافاصله عملیات احیا آغاز شد و با انجام حمایت های تنفسی و انجام اقدامات حیات بخش در طی مسیر انتقال ، تنفس خودبخودی کودک برقرار شده و عملیات احیا موفقیت آمیز و کودک به زندگی بر می گردد.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ شهرستان چابهار  خاطرنشان کرد کودک با تنفس و گردش خون خودبخودی و با سطح هوشیاری رضایت بخش جهت ادامه ارزیابی و درمان تکمیلی به بیمارستان امام علی (ع)  منتقل شد.

انتهای پیام/ع

نجات کودک 4 ساله پس از غرق شدگی 

برچسب‌ها:

نظر شما