شناسهٔ خبر: 26823792 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

راهپیمایی اربعین میراث معنوی دوستداران اهل بیت(‌ع) است

گروه اجتماعی- دبیر ستاد اربعین حسینی استان یزد گفت: راهپیمایی اربعین به عنوان بزرگ ترین اجتماع بشری و میراث معنوی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(‌ع) شناخته می‌شود.

صاحب‌خبر -

 راهپیمایی اربعین میراث معنوی دوستداران اهل بیت(‌ع) است

به گزارش ایکنا از یزد، محمد صادق طهماسبی، دبیر ستاد اربعین حسینی استان و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ‌یزد صبح امروز در نشست کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین حسینی استان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات صورت گرفته، خواستار هماهنگی بیشتر هیئت های مذهبی و تشکل های مردمی در راستای استفاده بهینه از ظرفیت اماکن مذهبی و اقامتی وقفی در ارائه خدمات بهتر به زائران عتبات عالیات شد.
دبیر ستاد اربعین حسینی استان ادامه داد: هدف از تشکیل ‌این جلسات، شناسایی نقاط قوت و ضعف سال های گذشته است تا بتوانیم ضمن برطرف نمودن نقاط ضعف و تسهیل ارائه خدمات به زائرین گام موثری در برگزاری شکوهمند راهپیمایی اربعین حسینی برداریم.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گفت: راهپیمایی اربعین حسینی به عنوان بزرگترین اجتماع بشری و میراث معنوی دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت(‌ع) شناخته ‌می شود.
جعفری خرمی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد ‌اربعین نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده ستاد در سال گذشته ارائه و در رابطه با تجمیع مواکب استانی به صورت متمرکز تاکید نمود.
یادآور می شود با توجه به تجارب سال گذشته در اسکان و جابجایی زائرین استان یزد در مرز چذابه، پیشنهاد شد محل مناسبی قبل از پایانه مرزی جهت برنامه ریزی اسکان، تغذیه و پارکینگ خودروهای شخصی و اتوبوس های جابه جایی زائرین با هماهنگی ستاد مشارکت های مردمی برای کاروان های اعزامی از استان درنظر گرفته شود.

انتهای پیام

نظر شما