شناسهٔ خبر: 26823773 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عامل فضاسازی اخیر اروپایی‌ها علیه ایران مشخص شد

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد موساد طرح بمب‌گذاری ادعایی در همایش گروهک تروریستی منافقین در پاریس را خنثی کرده است.

صاحب‌خبر -

عامل فضاسازی اخیر اروپایی‌ها علیه ایران مشخص شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کانال ۲ تلویزیون اسرائیل مدعی شد‌ موساد طرح بمب‌گذاری ایرانی‌ها در نشست مخالفین ایران (گروهک منافقین) در پاریس را خنثی کرده است!

خبرنگار تلویزیون کان اسرائیل نیز فاش کرد موساد اطلاعات (ادعایی) خود را در این باره در اختیار کشورهای اروپایی قرار داده است.

این مساله نشان می‌دهد که سازمان جاسوسی اسرائیل در پس فضاسازی اخیر کشورهای اروپایی علیه ایران قرار داشته است و سازمان‌های اطلاعاتی بلژیک، فرانسه و آلمان بر اساس ادعاهای موساد، فضاسازی اخیر را علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته‌اند.

گفتنی است دو روز پس از نشست ماه گذشته گروهک تروریستی منافقین در پاریس، پلیس بلژیک مدعی شد دو شهروند ایرانی‌تبار را که قصد بمب‌گذاری در این همایش را داشته‌اند به همراه مقداری ماده منفجره دستگیر کرده است.

در پی اعلام این خبر، رسانه‌های اروپایی نوشتند مقامات امنیتی اروپا در همین رابطه دو مظنون دیگر را نیز در آلمان و فرانسه دستگیر کرده‌اند که یکی از آنها دیپلمات سفارت ایران در اتریش است. بعدها مشخص شد که دو مظنون بازداشت شده از اعضای منافقین بوده‌اند.

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان، در همان زمان، اجرای این سناریو را اقدامی از سوی ضدانقلاب برای فضاسازی علیه ایران در آستانه سفر روحانی به اروپا عنوان کرد.

اکنون با ادعایی که شبکه ۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی آن را مطرح کرده، مشخص می‌شود که سازمان جاسوسی اسرائیل نیز همراه با گروهک تروریستی منافقین در پس این فضاسازی قرار داشته است.

انتهای پیام/

افشاگری رسانه‌های صهیونیستی درباره عامل فضاسازی‌ اخیر علیه کشورمان

نظر شما