شناسهٔ خبر: 26823369 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

شکایت مهران مدیری از دو رسانه برای شایعه هدیه میلیاردی

در روزهای گذشته خبری مبنی بر دریافت هدیه میلیاردی دو مجری مشهور صدا و سیما از موسسه ثامن الحجج منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق؛ سید حسین روحانی وکیل مهران مدیری اعلام کرد که موکلش به دلیل نشر اکاذیب ، نسبت به روزنامه شرق و فیلم آنلاین، اعلام جرم و برای طرح شکایت اقدام کرده است.

روزنامه شرق مورخ ۹۷/۴/۲۷ درمطلبی مدعی شده بود، مهران مدیری علاوه بر دریافت مبلغی به عنوان هدیه از موسسه اعتباری ثامن الحجج ، مبلغی را هم به عنوان وام دریافت کرده که تا به امروز، بخشی از اقساط آن را پس داده است.

بیشتر بخوانید:

پیگیری قضایی ماجرای ثامن‌الحجج توسط صداوسیما

علیخانی: «ا-ع» آن دزد بیت‌المال، من نیستم

گفتنی است؛ در روزهای گذشته خبری مبنی بر دریافت هدیه میلیاردی دو مجری مشهور صدا و سیما از موسسه ثامن الحجج منتشر شده که دو اسم احسان علیخانی و مهران مدیری جزء آنها بود.

در همین حال، ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه در پاسخ به این سوال که آیا مجری این شبکه، خارج از عرف برنامه‌سازی و ساختار شبکه سه از موسسه لغو مجوز شده ثامن‌الحجج پولی دریافت کرده است، اظهار داشت: موضوع احسان علیخانی به عنوان تهیه‌کننده و چندین عنوان برنامه ساخته شده، یک کار مشترک و اسپانسری  بوده و همه موارد در چارچوب و ضوابط مشخص صورت گرفته است.

کریمان تاکید کرد: این موسسه حدود ۵۰۰ شعبه داشته و در حال فعالیت بوده است؛ اینکه بعدا دچار آسیب شده و جلوی فعالیت آن گرفته شده؛ داستان دیگری است.

وی افزود: پس از لغو مجوز، مجوز پخش تبلیغات آن در تلویزیون هم گرفته شد، احسان علیخانی صرفاً با معرفی مجموعه سیما،کاری را انجام داده و این‌ها با نظارت و کنترل شبکه بوده است، کما اینکه مراجع ذی صلاح هم نسبت به این قضیه اطلاع پیدا کرده‌اند، پس به نظر می‌رسد این شتابزدگی در قضاوت و انتشار خبر ناقص، بیشتر یک کار ژورنالیستی و رسانه‌ای است.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در پایان گفت: شخص احسان علیخانی و همچنین سازمان صداوسیما پیگیر مطلب منتشر شده از طریق مراجع قضایی هستند و قطعاً تا شفاف‌شدن دقیق ماجرا دست از پیگیری بر نخواهند داشت.

نظر شما