شناسهٔ خبر: 26823247 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

با گذشت سالها؛

پروژه‌های حوزه راه در زنجان با کندی پیش می‌رود/ از پیچ و خم جاده‌های طارم تا سالها چشم‌انتظاری برای تکمیل پروژه زنجان-بیجار

پیشرفت پروژه‌های حوزه راه در استان زنجان چنگی به دل نمی‌زند به طوری که برخی از آنها به نوعی راکد مانده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; استان زنجان پروژه‌های مهمی را در حوز راه دارد به طوری که برخی از آنها با توجه به بزرگی پروژه سالهاست نیمه تمام مانده و در مواردی صدای مردم و برخی مسئولان را درآوده است.

پروژه سه راهی طارم بناب منجیل سالهاست که بلاتکلیف مانده و به نظر می‌رسد برای تکمیل آن باید سالها انتظار را به جان خرید.

علی وقف چی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا در خصوص این پروژه گفت: با تلاشهای انجام شده و اعتبار پیش بینی شده حدود پنج میلیارد تومان برای تکمیل پروژه در نظر گرفته شده است.

وی این را نیز گفت که از روند تکمیل پروژه راضی نیستیم و انتظارمان این است که پروژه با سرعت بیشتری تکمیل شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در مورد مسیر خلخال یا همان کلور نیز گفت: این پروژه در بخش خلخال با سرعت خوبی پیش می‌رود اما در حوزه زنجان این روند با کندی مواجه شده است.

پروژه جاده زنجان بیجار که سالهاست بر زمین مانده نیز یکی از پروژه‌هایی است که مردم سرعت قابل قبولی را در تکمیل آن مشاهده نمی‌کنند.

جاده زنجان-بیجار یکی از جاده‌های پر تردد و حادثه‌خیز استان زنجان است، در این مسیر کارخانه آندیا فولاد ایجرود، سیمان خمسه قرار دارند و پتروشیمی زنجان نیز در این مسیر قرار گرفته است که سبب شده اتومبیلهای سنگین نیز رفت و آمد بیشتری به این جاده داشته باشند.

پروژه‌های راهی در شهرستان خدابنده نیز سرعت قابل قبولی نداشته که به همین جهت نماینده مردم خدابنده نیز بارها خواستار تسریع در روند تکمیل آنها شده است.

پروژه زنجان-تاکستان و زنجان-دندی-تخت سلیمان نیز از جمله پروژه‌هایی هستند که با توجه به وضعیت اعتبارات عمرانی باید سالها منتظر تکمیل آنها باشیم.

پروژه زنجان-ارمغانخانه به سرچم نیز یکی از پروژه‌های مدنظر اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان است که که برای تکمیل آن نیز باید چند سالی منتظر بمانیم.

با این وضعیت اعتبارات عمرانی این سوال مطرح است که آیا قول مسئولان در تکمیل این پروژه ها عملی خواهد شد و یا اینکه باید همچنان چشم انتظار پروژه‌های حوزه راه استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما