شناسهٔ خبر: 26823215 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سومین دفتر کارگزاری تامین اجتماعی در دهدشت راه اندازی شد

به گزارش ایرنا، رئیس تامین اجتماعی شعبه دهدشت روز پنجشنبه در ایین بهره برداری از این دفتر اظهار داشت: در این دفتر 16 خدمت مختلف به متقاضیان ارائه می شود.امیر

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، رئیس تامین اجتماعی شعبه دهدشت روز پنجشنبه در ایین بهره برداری از این دفتر اظهار داشت: در این دفتر 16 خدمت مختلف به متقاضیان ارائه می شود.
امیر حسین کوهی سوق چاپ و صدور دفترچه درمانی،نامنویسی افراد تبعی و بازرسی بیمه بیکاری را از مهمترین خدمات مرکز کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی اعلام کرد.
وی افزود: با راه اندازی این مرکز زمینه اشتغالزایی هفت نفر فراهم شد.
کوهی سوق تعداد بیمه شدگان تأمین اجتماعی در کهگیلویه را 16 هزار نفر ذکر کرد.
وی تعداد مستمری بگیران را 733 مستمری بگیر اعلام کرد.
مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: با راه اندازی دفتر کارگزاری ارئه خدمات به متقاضیان آسانتر خواهد شد.
عباس نورمحمدی با اشاره به اینکه کارت هوشمند تا پایان امسال جایگزین دفترچه های تأمین اجتماعی می شود اضافه کرد: هدف از این اقدام صرفه جویی در مصرف کاغذ و شتاب بخشی و سهولت در ارائه خدمت به بیمه شدگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد است.
وی ابراز داشت: تمامی خدمات مورد نیاز بیمه شدگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به صورت نوین به آنها ارائه می شود.
نورمحمدی عنوان کرد: 97 هزار و 767 بیمه شده اصلی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و تعداد مستمری بگیران تأمین اجتماعی این استان نیز 12 هزار و 98 خانوار است.
وی ابراز داشت: ماهانه به طور میانگین حدود 270 میلیارد ریال توسط تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های مستمری، بیمه، درمان، هزینه ازدواج فرزندان مستمری بگیر، اعطای بن، عیدی و عائله مندی به هزینه کفن و دفن مستمری بگیران هزینه می شود.
نورمحمدی گفت: 543 نفر در کهگیلویه و بویراحمد به طور ماهانه بیمه بیکاری دریافت می کنند.
وی اظهار داشت: یک هزار و 366 زن سرپرست خانوار در کهگیلویه و بویراحمد بیمه مشاغل خانگی در زمینه های صنایع دستی، قالیبافی و دوخت البسه محلی هستند.
7531/1662
انتهای پیام

نظر شما