شناسهٔ خبر: 26823187 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

رسانه‌های صهیونیستی افشا کردند

موساد عامل سناریوسازی ضدایرانی در اروپا

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که سرویس‌های اطلاعاتی اروپا در جریان بازداشت چند ایرانی به اتهام تلاش برای بمبگذاری در نشست گروهک منافقین، بر اساس داده‌هایی عمل کرده‌اند که موساد در اختیار آن‌ها قرار داده بود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس: رسانه‌های صهیونیستی روز پنج‌شنبه گزارش دادند که اطلاعات مربوط به سناریوی ضدایرانی اخیر در اروپا را موساد در اختیار سرویس‌های اطلاعاتی اروپایی قرار داده است.

ماه گذشته دقیقا در همان روزی که «حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران در سفر اروپایی‌اش وارد اتریش شد، چند دولت اروپایی اعلام کردند که در یک عملیات اطلاعاتی، یک زوج ایرانی‌الاصل و یک دیپلمات ایرانی را به اتهام تلاش برای بمبگذاری در نشست گروهک تروریستی منافقین بازداشت کرده‌اند.

بعدا مشخص شد که زوج بازداشت‌شده، از اعضای خود گروهک منافقین هستند. با این وجود، رژیم صهیونیستی و آمریکا مانور گسترده‌ای روی این سناریو داده و ایران را به انجام اقدامات تروریستی در اروپا متهم کردند.

کانال ۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که سرویس‌های اطلاعاتی اروپایی بر اساس داده‌هایی وارد عمل شده‌اند که موساد در اختیار آن‌ها قرار داده است.

«بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران هنگام اعلام بازداشت دیپلمات ایرانی، این عملیات را تلاشی برای «تخریب روابط ایران و اروپا» توصیف کرد و گفت: ایران آماده است «با ارائه اسناد و مدارک لازم در جهت روشن شدن ابعاد واقعی این سناریوی از پیش‌طراحی‌شده» همکاری کند.

گروهک تروریستی منافقین سابقه‌ای طولانی در همکاری نزدیک اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی دارد. انتشار اطلاعات جعلی درباره برنامه هسته‌ای ایران و ترور دانشمندان هسته‌ای ایرانی به دستور رژیم صهیونیستی از جمله این همکاری‌هاست.

در سال ۲۰۱۲، شبکه «ان. بی. سی» به نقل از مقام‌های آمریکایی نوشت ترور دانشمندان هسته‌ای ایران توسط عوامل گروهک منافقین و به دستور رژیم صهیونیستی انجام شده است. یک مقام آمریکایی در آن زمان گفته بود: «حملات مرگبار به دانشمندان هسته‌ای ایران توسط مجاهدین خلق انجام شده است... [آن‌ها]مورد حمایت مالی، آموزشی و تسلیحات سرویس مخفی اسرائیل قرار دارند.»

نظر شما